{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

gode opdrættere {{forumTopicSubject}}

ja jeg synes hende jeg har købt shabe af er en god opdrætter jeg sidder nu og skriver med hende på msn og får en masse gode tips om ham ;o)

men bortset fra det så synes jeg det er lækkert at hun selv ind imellem kontakter og spørger hvordan det går osv for det viser mig at virkligt har interesse for det hun gør og at hun er god ved sine dyr når hun gider tage sig tid til os som hun gør...

andre der har samme gode erfaring ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode opdrættere
  • #1   21. aug 2006 Mig mig mig :-)))) dem skriver vi osse sammen med

• #2   21. aug 2006 jeg synes altså det er vildt lækkert de gider og tage sig den tid ;o)

• #3   21. aug 2006 Jeg havde det første år kontakt med hende jeg købte Touluse af men det er nu 2 år siden jeg har hørt fra hende og sidst jeg ringede lød hun som om hun var lidt ligeglad med ham... Så derfor gider jeg ikke ringe mere..

Jeg har stadig kontakt med dem jeg fik Hønen fra da det er min mors venner som nu bor i spanien.

Elmers har jeg også kontakt med da det er min mors veninde.

Men de andre har jeg intet hørt fra...

• #4   22. aug 2006 Jeg har utroligt meget kontakt med Røskva's opdrætter... Hun lærer mig alt om briter smiley og vi er hende evigt taknemmelig, for at have givet os den skønneste kat smiley

+ hun lærer mig at lade være med at være så pjevset.. mit første indfald er nemlig at tonse til dyrlægen og spilde en masse penge på at få at vide at det går i sig selv igen.. så nu er mit første indskud at ringe til hende og få en beroligende indsprøjtning og SÅ (hvis vi sammen vurderer det er nødvendigt) at tonse til dyrlægen *gg*

Kommentér på:
gode opdrættere

Annonce