{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

jeg har så ondt........... {{forumTopicSubject}}

ja jeg har MEGA tandpine og min egen tandlæge har lukket idag så jeg har snakket med en anden tandlæge for jeg har ikke fået meget søvn i nat pga smærter...... og de kan først tage mig kl 16.45 og når man har så ondt så er der laaaaaaaang tid til at kl bliver det......

jeg er alene hjemme og keder mig også vildt meget...... men det gør man jo mange gange når man har ondt.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har så ondt...........
  • #1   18. aug 2006 Lyder ikke sjovt. Ja tiden er lang når man har ondt, men det var da godt du kunne få en tid idag. Du kunne evt prøve at smøre en klump tandpasta ud der hvor det gør ondt. Det plejer at hjælpe lidt på smerterne( ihvertfald for mig) Men der skal et godt lag til og det holder ikke så længe. Det er ihverfaldt forsøget værd.
    God bedring håber tandlægen kan hjælpe dig.
    Hilsen Deepa

• #2   18. aug 2006 har lige fået hevet en tand ud fordi jeg havde så ondt men det var dejligt da den var ude...

• #3   18. aug 2006 så er jeg kommet hjem.... den skal rodbehandles... ØV ØV for det er så helveds dyrt.... jeg fatter ikke hvorfor jeg har sådan nogle LORTE tænder.... jeg børster dem 2 gange dagligt og alligevel er der noget galt med dem hele tiden......

har allerede fået 3 rodbehandlet fordi jeg i børnehaveklassen hammeret mine tænder ned i en jernstolpe.....

• #4   19. aug 2006 jo vi anmeldte det dengang (ellere ret og sagt min mor gjorde) men jeg har en dum tandlæge som ikke har fået gjort hans arbejde (han skulle melde det og sige til dem hvor meget det kom til og koste) og det har han så ikke gjort så jeg har stået med regningen selv......

og nu var jeg jo så ved en anden en igår og jeg følte mig tryk for han fortalte hele tiden hvad han gjorde og når det gjorde ondt så stoppet han og spurgte om jeg kunne holde til det (og det kunne jeg) ham jeg har nu han har det sådan at "jaaa du skal ikke være så pjattet" og når man har tandlæge skræk af H***** til så er det ikke det fedest og høre........ så jeg har tænkt og springe over til den anden......

Kommentér på:
jeg har så ondt...........

Annonce