{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

De har prøvet at stjæle min bil {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger. Der er nogle der har prøvet at stjæle vores nye bil i nat. (toyota avensis 98 ny for os)

Jeg er bare så gal man. De fuck hoved kan fandeme få sig et arbejde så de selv kan få råd til at købe en bil. Vi har knoglet for at få råd til sådan en bil.

Vi har fået en 2 værelses lejlighed fra november af men der komme ikke til at være særlig mange møbler for nu skal vi bruge penge på at få lavet bilen (Har selvrisiko på 10 kilo) Ihh hvor det dog pisser mig af mand.

Når jeg håber at jeres dag er staret bedre end min er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De har prøvet at stjæle min bil
  • #1   8. aug 2006 Det er bare så suret.... Tror det er lige meget hvad bil man har så sker der sådan noget...... Der er 7-9-13 ikke nogen der er gået i krig med Fiaten men den "gamle" bil vi havde var der nogen der prøvede at stæjle mens jeg var i føtex. Der er bare nogen der ikke er for kloge....

• #2   8. aug 2006 Hvad var sket med den?
    Det er sgu en sur oplevelse, men godt det ikke lykkedes dem det i det mindste - sådanne mennesker er så egoistiske at det gør ondt.

• #3   8. aug 2006 Vores forsikring er med vilje lavet sådan hvis vi sættet selv ricikoen ned stiger forsikring til det dobbelte (30.000) om året. Der har ikke været nogle selskaber der har kunne lave det bedre tilbud.

De har smadret den lille rude der sidder bag i og har låst op den vej. Derefter har de revet tændningen ud og smadret starts spærrenen så vi skal regne med at det kommer til at koste og 10.000 - 15.000 kr at få lavet.

Jeg bor faktik lang ude på landet. Jeg kommer fra en lille by der hedder ejby som ligger lidt fra køge.

Jeg har så lige hørt at i kvarteret ved siden af har de også lavet indbrud men de har ikke prøvet at stjæle den.

• #4   8. aug 2006 Undskyld stave fejl har lige fået lavet negle så kan ikke rigtig styre det = )

• #5   8. aug 2006 ÆV...det er ikke sjovt når man ikke kan have sine ting for sig selv!!:(..
    Men synes nu ikke man kan skære alle over en kam Lundkvist og sige at mange udlændinge er opvokset med at man bare kan tage det man vil...?? tror nu der er lige så mange danskere der er ude på skråplan og stjæler...hvor har de så lært det? er selv fra Spanien og er altså ikke opvokset med at man bare kan tage det man vil!!. Tror heller ikke man i andre lande bliver opfostret med at man bare kan tage det man vil??. Som regel er dem der stjæler jo netop ude på et skråplan eller på anden måde socialt belastede mennesker...og når man først er derude er man jo på mange måder ens trods ens oprindelse...!!!

• #6   8. aug 2006 hvis det er har jeg nr til et forsikringsselskab som nok er lidt billiger eller det var det for os.... Vi giver kun 11.000 om året men en selvrisiko på 5000 og vi har en Fiat coupè 2.0 16v turbo plus.

• #7   8. aug 2006 Vil altså give Sara B ret, Lundkvist. Det er jo ikke sikkert det er udlændinge. Så vidt jeg kan se, blev der ikke nævnt noget om hvilken herkomst idioterne havde, så det kunne ligeså godt være danskere...

Heidi: Det gør mig ondt at der er nogle idioter der har prøvet at stjæle bilen. I kan ikke lave en intermistisk garage, hvor der kan låses af?

• #8   8. aug 2006 Æv hvor er det ærgeligt at der er nogle som ikke kan holde fingerne væk fra noget som ikke der deres.
    Jeg er rigtig ked af det på Jeres vegne, nu skal i bruge en masse penge på bilen, disse skulle jo ha været brugt på andre gode ting.
    Knus, Kram og medføelse
    Betina og denne gang også Franz

• #9   8. aug 2006 Lundkvist: Hvilke statestikker er det? Vil da meget gerne se dem, da vi her hos os ikke har store problemer og her bor mange invandrere.. Her er det mest de 15-20 årige danske drenge, der er nogle narhoveder *gg*

• #10   8. aug 2006 Lundkvist: Ok tak smiley

• #11   8. aug 2006 Tak alle sammen for den store medfølese det var dejligt når nu man synes det hele går ned af bakke.

Helena jeg vil meget gerne have det nr. Men vi skal også lige huske på at jeg kun har haft kørekort i omkring 6 måneder. Godt nok har min kæreste haft i 4 år men han har ikke haft bil så derfor har han ikke optjent nogen trin. Jeg er så flyttet 4 trin ned fordi det er min far der har skaffet trekroner en kunde og vi har alle vores forsikringer der.

Det der med indvandre der vil jeg bare sige at jeg har en x som også var/blev/er dybt kriminel. (var han ikke da vi var sammen) så det kan være danskere som indvandre.

TAK ALLE SAMMEN = )

• #12   11. aug 2006 .....synes helt ærligt det er noget pjat med en statistik side angående kriminalitet og udlændinge. En sådan undersøgelse kan oplyse om en vis tidsperiode - ja; men den kan jo se helt anderledes ud hvis vi lavede den igen næste år....og måske var det så danskerene der var i top og hva' så??. Man kan ikke ud fra sådan en undersøgelse dømme og konkludere, at det så nok er udlændinge der begik biltyveriet. Det kommer vel heller ikke an på hvordan de så ud de biltyve, eller om de var fra Danmark...det vigtigste er vel de bliver taget...for danskere eller udlændinge, så er de da lige store fjolser alligevel!!

Kommentér på:
De har prøvet at stjæle min bil

Annonce