721 visninger
|
Oprettet:
De har prøvet at stjæle min bil {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger. Der er nogle der har prøvet at stjæle vores nye bil i nat. (toyota avensis 98 ny for os)
Jeg er bare så gal man. De fuck hoved kan fandeme få sig et arbejde så de selv kan få råd til at købe en bil. Vi har knoglet for at få råd til sådan en bil.
Vi har fået en 2 værelses lejlighed fra november af men der komme ikke til at være særlig mange møbler for nu skal vi bruge penge på at få lavet bilen (Har selvrisiko på 10 kilo) Ihh hvor det dog pisser mig af mand.
Når jeg håber at jeres dag er staret bedre end min er.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Det er sgu en sur oplevelse, men godt det ikke lykkedes dem det i det mindste - sådanne mennesker er så egoistiske at det gør ondt.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 437
De har smadret den lille rude der sidder bag i og har låst op den vej. Derefter har de revet tændningen ud og smadret starts spærrenen så vi skal regne med at det kommer til at koste og 10.000 - 15.000 kr at få lavet.
Jeg bor faktik lang ude på landet. Jeg kommer fra en lille by der hedder ejby som ligger lidt fra køge.
Jeg har så lige hørt at i kvarteret ved siden af har de også lavet indbrud men de har ikke prøvet at stjæle den.
mar 2006
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
Men synes nu ikke man kan skære alle over en kam Lundkvist og sige at mange udlændinge er opvokset med at man bare kan tage det man vil...?? tror nu der er lige så mange danskere der er ude på skråplan og stjæler...hvor har de så lært det? er selv fra Spanien og er altså ikke opvokset med at man bare kan tage det man vil!!. Tror heller ikke man i andre lande bliver opfostret med at man bare kan tage det man vil??. Som regel er dem der stjæler jo netop ude på et skråplan eller på anden måde socialt belastede mennesker...og når man først er derude er man jo på mange måder ens trods ens oprindelse...!!!
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Heidi: Det gør mig ondt at der er nogle idioter der har prøvet at stjæle bilen. I kan ikke lave en intermistisk garage, hvor der kan låses af?
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 532
Jeg er rigtig ked af det på Jeres vegne, nu skal i bruge en masse penge på bilen, disse skulle jo ha været brugt på andre gode ting.
Knus, Kram og medføelse
Betina og denne gang også Franz
apr 2006
apr 2006
mar 2006
Helena jeg vil meget gerne have det nr. Men vi skal også lige huske på at jeg kun har haft kørekort i omkring 6 måneder. Godt nok har min kæreste haft i 4 år men han har ikke haft bil så derfor har han ikke optjent nogen trin. Jeg er så flyttet 4 trin ned fordi det er min far der har skaffet trekroner en kunde og vi har alle vores forsikringer der.
Det der med indvandre der vil jeg bare sige at jeg har en x som også var/blev/er dybt kriminel. (var han ikke da vi var sammen) så det kan være danskere som indvandre.
TAK ALLE SAMMEN = )
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
De har prøvet at stjæle min bil