Hvorfor afviser Du, når det er en side {{forumTopicSubject}}
for ALLE?
Jeg Byder ALtid de nye medlemmer velkommen, da det jo er den side for alle, og ja, jeg ved godt, at dte kan være svært at se billederne på nogle af de nye, men sådan startede jeg også selv, og det tror jeg der er mange der gør. Jeg blev afvist første gang, fordi jeg ikke havde nok billeder af min ene kat luna, og jeg blev da lidt skuffet over, at man ikke kan finde ud af, at byde velkommen, og der efter forklare hvordan den nye nu skal gøre, for får personen det ikke at vide, har personen ikke en andelse ide om, hvorfor man ikke kom ind.
Og det er altså heller ikke alle der har et digital kamera, så du kan ligge super gode billeder ind.
Så i stedet for at afvise de nye, så byd dem dog for pokker da velkommen og forklar dem hvordan man skal gøre, i stedet for at afvise dem, og sige: "billederne var ikke gode nok." HJÆLP dem.
Det tror jeg også de vil sætte pris på.
Mvh Simone, Luna Og Frederik
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Nogen lukker jo bare alt herind:
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=14278
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
Kunne ikke drømme om at afvise, alle skal være velkommen. Er billederne ikke helt gode, eller andet, Synes jeg at man godt kan byde velkommen alligevel og så bare skrive Glæder os til flere billeder ,tekst osv.
Hilsen Lone ( Smukkepiv)..:)
Hvorfor afviser Du, når det er en side