{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

ja så kom det & spændingen blev udløst {{forumTopicSubject}}

ja så kom Kræsetræet jeg fik fra Johanna... ( http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=14005 ), jeg fik det ved en 15 tiden og det skulle da samles med det samme (og jeg samlet det helt selv og der var ingen brugsanvisning og mig og skruger *S* men det er da blevet samlet og kan ikke se at der er noget der kan laves om) og da jeg var ved at samle det kom Zelina og skulle krasse lidt på det og her til aften kan jeg også sige at de har været hende og krasse lidt på det og de 4 ældste killinger har også kravlet lidt på det jeg tror bare lige at de skal vende sig til at der er noget så stort at de må kravle på... (de må jo ikke gå på reoler og borde...) men hvis i vil se det har jeg taget lidt billeder og puttet dem ind på Zifca's profil..... (man er jo stolt ikke *S*)

og jeg vil også lige sige at der er kommet nye billeder på Zifca, Dasch og Kozac profiler..... *S* (det er de sidste) og de billeder vil jeg da gerne høre hvad i syntes om.... jeg skal have taget nogle kanon billeder af Zifca og Kozac så de kan få et nyt første billede på deres profil.... *S*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så kom det & spændingen blev udløst
Kommentér på:
ja så kom det & spændingen blev udløst

Annonce