åhh jeg er så glad og kan ikke vente.. {{forumTopicSubject}}
jeg vil alder alder først sige at med denne tråd er det ikke meningen at jeg vil hænge nogle ud blot fortælle alle jer herinde hvor dejlig et menneske kan være og jeg er bare så taknemmelig over at have mødt denne person (kan slet ikke sige hvor taknemmelig at jeg er)
ja jeg er så glad lige nu så jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte men Johanna oprettet denne tråd
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13877
og ja jeg mente det jeg skrev og idag modtog jeg så et dejlig og flot brev fra Johanna og der stod at jeg skulle kontakte Katz fordi at det sidste Faust de havde var snart på vej hjem til mig... det viser sig at hun dælme har købt det til mine misser og jeg er så taknemmelig at jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på... jeg ringede til Johanna med det samme og sagde at det kunne jeg ikke tage imod men hun sagde så at hvis jeg ikke tog imod det så havde hun smidt penge ud af vinduet og hun havde ikke selv plads til det og hun ville blive meget skuffet hvis jeg ikke modtog det... så jeg er lige blevet ejer af det alder sidste Faust kradsetræ og det er jeg bare SÅ glad for....
syntes i ikke også at det var meget pændt gjort af hende, jeg har det helt dårligt og tage imod det men jeg er også glad jeg ved ikke om i kan følge mig...
jeg har så også snakket med dem fra Katz og hun siger at jeg har det ca fredag d 4 August... og nu kan jeg ikke vente til at det er her.....
hvis i vil se det så er det på
(link fjernet) og så skal i trykke på kradsetræer og derefter på Faust....
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Jeg kan godt forstå at du er ellevild over det Det bliver da mega fedt at få det hjem
Og så må du huske at invitere Johanna hjem på middag med det hele *gg* så hun kan beundre det hele, og se kattene nyde det !
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
men ja hvis eller når hun kommer til Jylland så skal hun have det helt store (eller når jeg kommer til KBH)
jul 2005
og jeg blev bare så overrasket over da jeg læste det i brevet...
og hvis jeg skulle vælge mellem hende eller noget andet jeg altid havde ønsket mig ville jeg vælge Johanna for i hende er der alt... hun er gød til at give gode råd, hun er sød, hun er god til at lytte hvis man er i trist humør og hun er ikke mindst god til at få ens humør op og køre igen... jeg kunne blive ved og ved for hun er bare SÅ DEJLIG.....
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
Monica: Hvor er du heldig.. Tillykke med det..
jul 2005
åhh jeg er så glad og kan ikke vente..