{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Min fødselsdag... {{forumTopicSubject}}

Hold da op, tiden går pludselig hurtigt... nu er det sørme min fødselsdag igen igen...

Er godt nok alene hjemme med kattene, der lige nu tonser rundt med krudt i enden, men i det mindste har jeg fri for arbejde, og nyder det... smiley

Er der andre der også har fødselsdag snart?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødselsdag...
  • #1   11. jul 2006 TILLYKKE med dagen. Dejligt med fridag på fødselsdagen*S*

• #2   11. jul 2006 Tillykke med føsdagen søde.... skal du lave noget særligt....Har du fået nogle gode gaver...??
    Jeg har på lørdag....så blir jeg et kvart århunderede.... jeg skal i tivoli med kæreste mor og sted far.... det blir super hyggeligt...

Naja

• #3   11. jul 2006 Naja.. har lige ansøgt om venskab da jeg har et par spørgsmål jeg nok ik lige skal stille her i forum uden at blive frosset..

• #4   11. jul 2006 Tillykke med fødselsdagen.. håber du får en god dag..

Om jeg snart har fødselsdag afhænger vist af hvornår snart er smiley men Rolling Stones kommer til byen på min fødesldag smiley for nogen er det snart...

• #5   11. jul 2006 Mange tak alle sammen...

Heldigvis er vejret da meget fint her, så det går lige... hehe...

Uhh, troede også at jeg bare skulle kede mig herhjemme, men så ca. 11.30... det tidspunkt på dagen jeg e født... kommer min kæreste hjem lige pludseligt.... troede han var på arbejde, men han havde taget fri, og havde kun kørt for at overraske mig... han kom hjem med blomster og chokolade.... og så løb han ud af døren igen... og kom med biografbilletter...
    En gang til løb han, og kom tilbage med lige den gave, jeg havde ønsket mig... smiley

Var bare helt paff!

• #6   11. jul 2006 HVOR SØDT! hmm dårligt vejr her:-( (skal have en lille pige med på ridetur idag:-(( ) Så må I have en super skøn dag- altid godt med overraskelser*S*

• #7   11. jul 2006 Ihhh hvor fint julie..... hvad fik du hvad fik du....??

Naja

• #8   11. jul 2006 tillykke tillykke tillykke håber du har/får en god dag....

• #9   11. jul 2006 Naja... jeg fik en multi-sliber... smiley
    Hehe... ved godt det ik lyder sååå romantisk, men det var lige hvad jeg ønskede mig. Den er perfekt til alt det håndværk, jeg roder med og til at slibe rust af bilen... *g*

Kommentér på:
Min fødselsdag...

Annonce