631 visninger
|
Oprettet:
katte som baby sitter.... {{forumTopicSubject}}
min datter på snart et (har fødselsdag på onsdag hurra) nå men hun var så lige kravlet ind på sit værelse og der ar så luske stille (til dem der ikke har børn betyder det de laver noget de ikke må/burde) så jeg går ind for at se hvad hun laver og tja hun havde hevet alt sit tøj ud af skufferne men så ser jeg at shabe er gået med hende og ligger og kigger på hende oppe fra hendes puslebord...
tror han lå og passede på hende så hun ikke kom galt afsted ???
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
dog er det ihvertfald sådan her i huset , når vi rydder op eller har købt noget der skal samles osv ka vi være sikker på at begge katte er på pletten, selv hvis jeg laver motorcykel på terrassen el i stuen(ja i læste rigtigt) så er daffy der og følge med i det hele.
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Håber da at det var lige præcis dét han gjorde, og at han også føler et lille tilknytning til jeres prinsesse.
Altså man hører jo om hunde der gør det, så hvorfor ikke katte?
Kan godt lide tanken om at kattene passer på os, og herhjemme hos os passer Dufa da meget tydeligt på mig. Hvis der er fremmede lyde, eller nogen der banker på og vi er alene hjemme, knurrer hun og løber rundt og runderer det hele, og hopper så op til mig, imens hun er meget opmærksom. :0)
Så hvis det var den opfattelse du fik, jamen så hold da lidt fast i den. Synes den er sød og hyggelig. hihi.
Dejlige misser!! Stik ham lige en krammer herfra. :0)
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
Jeg forkæler Magnus med lækkerier efter hun er blevet hentet fordi jeg er glad for at han er hendes lille "bodyguardmisling".
katte som baby sitter....