{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

katte som baby sitter.... {{forumTopicSubject}}

min datter på snart et (har fødselsdag på onsdag hurra) nå men hun var så lige kravlet ind på sit værelse og der ar så luske stille (til dem der ikke har børn betyder det de laver noget de ikke må/burde) så jeg går ind for at se hvad hun laver og tja hun havde hevet alt sit tøj ud af skufferne men så ser jeg at shabe er gået med hende og ligger og kigger på hende oppe fra hendes puslebord...

tror han lå og passede på hende så hun ikke kom galt afsted ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte som baby sitter....
  • #1   2. jul 2006 håber i kan læse mit sludder hehe...

• #2   2. jul 2006 katte er jo af natur ret nysgerrige, men det ka da godt tænkes han holder øje med hende.
    dog er det ihvertfald sådan her i huset , når vi rydder op eller har købt noget der skal samles osv ka vi være sikker på at begge katte er på pletten, selv hvis jeg laver motorcykel på terrassen el i stuen(ja i læste rigtigt) så er daffy der og følge med i det hele.

• #3   2. jul 2006 Hjemme hos os ville katten (læs=Oliver) sidde og kigge på barnet (læs=min lillebror) for at se hvornår han kunne komme til og sove i tøjet smiley

• #4   2. jul 2006 Nååårh, det er da ligegyldigt hvad en ret sød tanke.
    Håber da at det var lige præcis dét han gjorde, og at han også føler et lille tilknytning til jeres prinsesse.

Altså man hører jo om hunde der gør det, så hvorfor ikke katte?
    Kan godt lide tanken om at kattene passer på os, og herhjemme hos os passer Dufa da meget tydeligt på mig. Hvis der er fremmede lyde, eller nogen der banker på og vi er alene hjemme, knurrer hun og løber rundt og runderer det hele, og hopper så op til mig, imens hun er meget opmærksom. :0)

Så hvis det var den opfattelse du fik, jamen så hold da lidt fast i den. Synes den er sød og hyggelig. hihi.
    Dejlige misser!! Stik ham lige en krammer herfra. :0)

• #5   2. jul 2006 synes os det er en rar tanke at han passer på hende...

• #6   2. jul 2006 Jeg er helt sikker på han passer på hende. Hver tirsdag passer jeg min 7 måneder gamle niece. Hun er næsten døv og bruger ikke rigtig lyd af nogen art. Fra hun kommer til hun er blevet hentet igen er Magnus hos hende. Når hun sover ligger han helt oppe ved hende og hvis hun laver den mindste bevægelse kommer han straks in og henter mig. Han galer til jeg kommer med, selv om det ofte bare var fordi hun gryntede lidt i søvne. Han er så kær med hende. Jeg er helt sikker på at han er en fantastisk babysitter. Der hvor jeg købte Magnus fra sagde damen at han IKKE kunne lide børn men lille Josephine har da helt sikkert ændret det. Der er et billede af de to nisser i hans profil.

Jeg forkæler Magnus med lækkerier efter hun er blevet hentet fordi jeg er glad for at han er hendes lille "bodyguardmisling".

Kommentér på:
katte som baby sitter....

Annonce