{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Fakira svæver mellem liv og død C>C>C> {{forumTopicSubject}}

ja da jeg stod op her i morges lå hun midt på bulvet og jeg tænkte det var da et underligt sted og sove så jeg løftet hende og hun spjættet og så tænkte jeg "jammen undskyld da at jeg løftet dig din lille vildbasse" men da jeg satte hende igen lagde hun sig bare igen og så tænkte jeg det virker ikke rigtigt det der... og tog hende så op og hun havde så næseblod og hun trak hendes hoved til den ene side så jeg ringede straks til vores nye dyrlæge men det var så uheldigt at hun har lukket idag fordi hun skal til sjælland over til hendes søn men jeg fik så nr til den som overtog hendes petienter idag og ham tog jeg så ud til og hun har fået nogle sprøjter så det lætter hendes tryk i hovedet og så fik hun noget pencelin til forbyggende for der var ingen brud... men hvis der ikke sker noget til det beddre til imorgen så sagde han at så ville det være bedst at lade hende få fred... jeg skal give hende vand via sprøjte rimelig tit og hun skal så have meget ro...

så nu ligger hun i soveværelset i en kattesovepose og med en dyne over så hun ikke skal bruge så meget energi på at holde varmen.... jeg håber bare så virkelig at hun får det beddre.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fakira svæver mellem liv og død C>C>C>
  • #1   23. jun 2006 tak Bente jeg er bare så ked lige nu har det så dårligt....

• #2   23. jun 2006 Åååh.. suk..... Jeg krydser alt hvad jeg kan krydser for den søde mis.... Jeg føler med dig monica.....Det er okey at være ked af det.... Rigtig god bedring med hende.....

naja

• #3   23. jun 2006 han spurgte om hun var en der kraglet.... men vi har en pose hvor vi putter ting i der kan brændes og den lå spredt ud over det hele så tror en af hundene har ville vise at det var deres og så snappet og lige fået fat men man kan ikke se nogle huller eller noget

• #4   23. jun 2006 tak naja

• #5   23. jun 2006 naj naj, lyder ikke godt, krydser finger og alt muligt for mislingen, og håber på snarligt glædeligt nyt

• #6   23. jun 2006 Håber på det bedste for din lille mis ...

• #7   23. jun 2006 hver gang jeg kigger ind til hende håber jeg på hun ikke ligger i soveposen og springer ud i hoved af mig af glæde men det sker ikke.... snøft snøft (sider og græder lige nu)

• #8   23. jun 2006 stort trøstekram på vej

• #9   23. jun 2006 Åh nej, søde ven! Hvor gør´ det mig ondt!!!!!

Jeg sidder her med en stor klump i båden halsen og i maven, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Havde jeg været hos dig, havde jeg bare åbnet mine arme, og sagt at du var velkommen til at komme ind imellem dem, og græde ud ved min skulder. Men jeg er der ikke...

- Jeg håber, og krydser fingre for, at det lille pjevs klarer den! God bedring - til jer begge!

Stort trøstekrammer herfra.

• #10   23. jun 2006 takker til jer begge....
    men koncekvensen af dette er at de aldrig får lov til at sove sammen igen.... smiley

• #11   23. jun 2006 Åhh nej dog.. Hvor er det frygtelig.. Jeg har virkelig ondt af dig..
    God bedring til den lille missepige..

En trøstekrammer på vej fra mig til dig..

• #12   23. jun 2006 tusinde tak Camilla men jeg har det bare sådan at jeg virkelig føgler at det er min skyld...

• #13   23. jun 2006 ej, hvor ærgerligt...
    Det lyder godt nok til, at din hund har haft fat i den. Jeg har selv en husky og har mistet to killinger.... Og det du beskriver er simpelthen den oplevelse, som jeg har haft begge gange...
    Den ene døde dog umiddelbart efter, hvorimod jeg fik den anden aflivet... Fælles for begge var, at de ikke kunne røre sig.

Men Monica, det der med at tænke, hvad man kunne have gjort, det kommer der ikke noget godt ud af...
    Så er det bedre, at du er tilstede nu og handler ud fra den nuværende situation...

• #14   23. jun 2006 Camilla H: hun kan godt bevæge sig og hun har også mange kræfter i sig hun holder fast i alle ting med hendes klør og slipper ikke så læt og når vi putter vand i munden af hende bevæger hun også tungen..
    og jeg har lige været der inde og det virker som om hun har det lidt beddre hun prøvede og spinde lød det til, og hun kunne lidt nemmere side selv... men der er ikke hul i hende nogle steder så tror bare der er blevet remt forkert for dyrlægen mente at det var en slem hjerne ryttelse (men han vidste ikke om der ville komme indre blødninger) så håber så inderligt og kan næsten ikke lade vær med at gå ind og ligge mig ved siden af og nusse med hende men tror lige nu det bedste for hende ville være ro... så gør det ikke men har virkelig lyst til det...

ja jeg ved godt det ikke hjælper men man kan jo ikke lade vær fordi man har det så dårligt og sider med skyldføgelsen...

Tina M tusinde tak, håber virkelig det hjælper...

• #15   23. jun 2006 puha, lyder squ da godt, mon ikke bare hun har fået en mindre hjernerystelse og er blevet lidt chokket

• #16   23. jun 2006 dyrlægen snakket om at det kunne være en kraftif hjerneryttelse, men nej Britta der er ingen hævelser eller noget det er det der er underligt... men dyrlægen sagde at hun ikke måtte få mad lige nu da hendes krop har nok og gøre (og den ville tage meget energi til at fordøje mad) og når hun skal have noget (iaften) skal det være flydene og så i en sprøjte, men jeg skal have fat i noget fløde for det ville være godt sagde han for så ville hun få nogle protiener...

• #17   23. jun 2006 hun bliver 11 uger i morgen og hendes mor gider ikke rigtig dem lige nu når de er så store...

• #18   23. jun 2006 han sagde fløde og det vil jeg så prøve.... (tror måske, men ved det ikke, det er fordi hun er så stor)

• #19   23. jun 2006 lige nu ligger hun i en af de hjemmesyet soveposer (lavet af flice) og ovenpå ligger der en dyne og under er der et tæppe og når jeg stikker hånden der ind så er der dejligt varmt så det tror jeg er fint.....

• #20   23. jun 2006 jeg tror ikke hun opsevere så meget lige nu... jeg vil ikke kunne lade vær med at pile ved hende og det tror jeg vil blive meget fustrerende for hende for hun behøver ro lige nu...

• #21   23. jun 2006 Kan du ikke bar etage en bog med der op.... også være der sammen med hende....

Naja

• #22   23. jun 2006 jo det kan jeg men hun sover og det syntes jeg hun skal have lov til jeg kommer jo ind til hende 1 gang i timen... for at give hende vand

• #23   23. jun 2006 un kan også sagtens sove hvis du er ved hende måske kan hun sove endnu bedre.... fordi hun er tryg...

Naja

• #24   23. jun 2006 ja det kan godt ske... men jeg fik bare afvide at hun skulle have fulstændig ro... og derfor ville jeg lade hende være

• #25   23. jun 2006 Monica søde, det er ikke din skyld.. Det er vigtigt at du siger det til dig selv.. Du skal ikke gå og give dig selv skylden, det hjlæper jo ingen steder..

• #26   23. jun 2006 Monica.. det gør mig ondt med Fakira.. håber og beder til at hun klarer den.. krydser alt hvad der kan krydses..

• #27   23. jun 2006 uha det er godt nok ikke rart. håber virkelig at hun får det bedre. krydser fingre og sender mange tanker til jer

• #28   23. jun 2006 ej, det gør mig virkelig ondt at høre det ven. jeg ved selv hvordan jeg ville have det hvis det var en af mine. jeg krydser alt for den lille skønhed! trøstekram, Josefine

• #29   23. jun 2006 OK det kan jeg godt se.... men husk... dette er på ingen måde din skyld.... og det hjælper ikke noget at tænke på den måde... Kram søde...

Naja

• #30   23. jun 2006 jeg syntes hun har det lidt bedre da jeg lukket døren op ved 13 tiden lukket hun hendes små øjne lidt op (jeg kunne ikke lige ane at der var øjne bag) men hun hørte mig og hun havde tisset igen så nu har jeg ikke flere soveposer jeg kan give hende men de er til vask og er kommet i vaskemaskinen så de hurtigst muligt bliver rene igen så hun kan få den ene igen og nu vil jeg ud og handle så jeg kan få fat på det fløde....

• #31   23. jun 2006 her er et link ind til dem...

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5326

• #32   23. jun 2006 kæmpe trøstekrammer herfra, vi krydser allesammen alt hvad vi kan for at hun klarer det :o)

• #33   23. jun 2006 tak jeg går ind til hende nu her og giver hende lidt fløde

da jeg var inde ved hende kl 13:30:
    da jeg lukket døren op lukkede hun næsten hendes små dejlige øjne op og hun bevægede sig en smule og jeg gav hende så lidt vand (via sprøjten) og hun drak næten det hele (2,5 ml) hvor i morges der spyttet eller dryppet det hele ud af hendes mundvie så det er da dejligt....

• #34   23. jun 2006 så har hun fået fløde og det var noget der gjorde godt... hun slikket det selv ud af sprøjten og jeg ved ikke hvordan hun gjorde det men en gang immelm gjorde hun sådan at jeg ikke kunne trykke på den men så slap hun igen og jeg sprøjtet lidt ned og hun holdte den så igen hun var så vild med det at efter hun havde fået 2,5 ml gik jeg ud og tog 2,5 ml igen som hun også tog ( så hun må jo have været godt sulten) så alt i alt har hun taget 5 ml (lidt lun) fløde (hun ville ikke have den kold)

• #35   23. jun 2006 og nu har hun gjort 2 soveposer og 2 håndklæder våde så nu ligger hun således først står sengen der så ligger der en lille pude så er der et teppe så er der kattesoveposen derefter har jeg en plastikpose (en af de små så hun ikke får gjort det hele vådt som de 3 andre gange men den går LANGT FRA over hoved på hende) så er der et håndklæde så det både varmer og samler op efter hende så hendes pels ikke suer det hele og alderøvverst ligger dynen, så jeg tror hun nok skal holde varmen....

1 gang i timen (enden hel eller halv et eller andet) får hun noget vand hver 2. time får hun lidt fløde og hvergang tjecker jeg om hun har tisset eller andet for hun ligger så lidt i det som muligt (og vi har ikke så mange håndklæder så vaskemaskinen kommer til og køre på højtryk)

• #36   23. jun 2006 så har jeg lige givet hende noget fløde igen og denne gang ville hun ikke have det... men hun tisset for 4 gang så det er jo dejligt nok...

• #37   23. jun 2006 tak Gitte E

• #38   23. jun 2006 hun er stadig døsig men reagere når man siger noget til hende og hun lukker øjene lidt op en gang imellem hun kan ikke holde belancen men det går da fremad hun tisser mange gange (men hvor der er indtækter er der også udgifter) hun har gjort det når jeg har taget hende ud af hendes hule og givet hende vand så det er dejligt for jeg har lagt noget toilet papir under bagenden så det suger så der er heldigvis ikke gået så mange håndklæder til her det sidste lange stykke tid. jeg syntes det går lidt fremad og håber på det bedste...

• #39   23. jun 2006 Hej Monica, hvor er det synd for både killingen og dig, du har det jo så dårligt med det der er sket. Håber virkelig den lille klarer sig. du gør i hvertfald hvad du kan. Poteknus.

• #40   23. jun 2006 tak jeppe jeg gør mit bedste....

• #41   24. jun 2006 Hej hvordan har Fakira det i dag?
    Håber det bedste!

• #42   24. jun 2006 det går op og ned med hende hun har drukket men vil ikke rigtig have noget og spise og hun ligger bare stadig... hun lukker øjene op når jeg løfter hende og så kigger hun på mig (man kan se der er liv i øjenene) men hvis hun ikke bare er kommet lidt op på benene på Mandag så får hun fred (jeg har nemlig en tid ved dyrlægen da de skal have deres vacc.)

men hun tisser der hvor hun ligger fordi hun ikke er kommet op på benene men de sidste par gange hun har gjort det er når jeg har taget hende ud af soveposen og sat hende på mine ben....

Kommentér på:
Fakira svæver mellem liv og død C>C>C>

Annonce