{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.806 visninger | Oprettet:

hvorfor stjæler folk?? {{forumTopicSubject}}

jeg sider nu her og er meget ked fordi vi har lånt min fars trailer over lang tid og da min forlovet kommer hjem og vil lave sig lidt og spise ser han ud af vinduet og så kan han se at traileren er væk, han havde hørt noget rumlen i nat og syntes også at det lød som en trailer men han stod ikke op da han ikke kunne tænke sig at det var det der skete

så nu er jeg bare rigtig MEGET KED....

hvorfor er der nogle mennesker der stjæler???? jeg kan ikke se hvorfor det er sjovt og gøre andre mennesker ondt.... <b> HVORFOR!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor stjæler folk??
  • #2   15. jun 2006 Ej Monika,

Folk kan bare være så dumme nogengange. Meget har jeg hørt men at stjæle en trailer er dog noget af det mest tåbelige jeg nogensinde har hørt!! Det er da rigtig træls. Gav politiet jer nogen forhåbninger om at nogensinde få den tilbage igen? Nu ved jeg ikke lige om trailere har nogen form for mærkning, men det håber jeg da!

• #3   15. jun 2006 ja jeg kender en som fortalte at nu skulle hun ud og køre i en stjålet bil og det syntes hun var sjovt. jeg sagde så til hende at hun var medskyldig hvis hun satte sig ind (de skulle nemlig til ud og stjæle den ) hvorpå hun sige jammen det er da ikke mig der stjæler den jeg sider jo bare i den hvorpå jeg så siger jammen så er du jo også med til det og ville du ikke blive mega sur hvis nogle stjal dine ting?? der blev hun lidt paf og jeg tror også jeg fik hendes øjne lidt op for hvad det var hun havde gang i men hun tog med...

• #4   15. jun 2006 vi har ikke kontaktet politiet endnu da min far lige skal ringe med nummerpladen ellers kan de slet ingen ting gøre

• #5   15. jun 2006 ja men vi har heller ikke den bedste økonomi men derfor vil jeg da ikke gå ud og stjæle en trailer (eller andet)

• #6   15. jun 2006 Hmm, måske fordi de skal sælge det videre, de er egoister, og tænker ikke på andre mennekser. Der kan nok være mange ting der spille ind, måske er det nogle unge knægte der skal leve op til de andre i gruppen, det kan også være nogle der har en på sin 'bestillingsliste', og lige står og kan sælge sådan en videre. Der kan være mange grunde, men vi kan være enige om at det er smadder forkert. Men jeg tror ikke personen tænker på jer som sådan, bare på sig selv. Stor egoist

Jeg håber at i finder den ..

• #7   15. jun 2006 hvis nogle ser en trailer med nr pladen TZ 3627 så ring venligst til os på tlf 60160796

• #8   15. jun 2006 jamen nogle gange er det nok meget forskelligt, alt efter hvad der også blever taget. Hvis det er blomster der bliver slået i stykker, postkasser der bliver sprunget i stykker, eller måske gravsten der bliver ødelagt, så tror jeg der er tale om grove drengestrege, men hvis man kan tjene et par tusinde, så er det jo sådan som værdifulde ting der kan stjæles, og det er jo som regel nogle kriminelle der ser nogle mulige penge i det. nogle er psykisk syge, andre kriminelle og andre der bare gør det af lyst.

• #9   15. jun 2006 ja men jeg stiller jo spørgsmålet fordi man er ked og så kan man ikke se det logiske i noget....

• #10   15. jun 2006 Nej, det er rigtigt, men du stilte jo et sprørgsmål , og det forsøgte jeg at svare på , da har nogle 'venner' som er kriminelle, og jeg har spurgt dem HVORFOR de kan gøre det, og efterlade følk kede af det, men de har bare svaret at det tænker de ikke på, de tænker kun på de kontanter der ligger og venter et sted ved en køber. Og de kender jo ikke de folk de stæjler af, så kan det jo være 'ligemeget'.....

Men jeg tror godt at jeg kan forstå dig, jeg har fået ståjlet en del, og synes det er noget værre møg, for man føler sig så magtesløs og sur, men kan egentlig ikke stille så meget op. Kun vente på at polizen måske reagere, eller der er nogle flinke borgere der handler, som jeg håber for dig. Jeg har godt nok aldrig fået stjålet en trailer, men mon ikke de nok skal finde den. Den kører jo nok rundt på vejene, og nu er vi herinde i hvertfald obs. på den.

• #11   15. jun 2006 det er en 12 år gammel trailer som er lavet af træ (sådan en alm) modellen er en variant 502 hvis det siger jer noget??

• #12   15. jun 2006 Åh nej søde, hvor er jeg ked af det på dine vegne!!!!! Var det derfor du havde brug for at snakke over MSN?

Jeg ved selv hvor dybt det skærer i ens hjerte, når man har mistet noget man ved andre har stjålet - har selv prøvet det!

Jeg havde indbrud i august ´98, og er stadig ikke kommet mig over det!

Trøstekrammer herfra.

• #13   15. jun 2006 ja vi snakker over msn nu så nu ved du hvad jeg ville *GG*

• #14   16. jun 2006 Hold da op, der er godt nok mange der er blevet frosset?

Kommentér på:
hvorfor stjæler folk??

Annonce