{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

hmm.. keder mig. skal vi starte en.... {{forumTopicSubject}}

...debat? jeg ligger ud... der er den her dreng fra 8. klasse som jeg bare er helt syg med.. men jeg er o for genert til at snakke med ham så hvad går jeg? jeg er jo godt klar over at jeg ingen chan´ce har.. jeg er jo bare en almindelig 6. klasses pige som ingen ser noget i.. er der nogen der har det lige som mig??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm.. keder mig. skal vi starte en....
  • #1   5. jun 2006 øvv.. er her ingen??

• #2   5. jun 2006 ejj.. hvor er i dog hjælpsomme.. og jeg sys at de var sløve på hestegalleri..

• #3   5. jun 2006 Jeg tror de fleste har stået i den situation smiley

Er skolen det eneste sted du møder ham? eller går I til en fritidsaktivitet sammen? Eller noget andet..?

Ved han hvad du hedder og hvem du er? altså sådan lidt? smiley

• #4   5. jun 2006 ja skolen er det eneste sted:( jeg tror godt at han ved hvad jeg hedder, han har en lillebror i min årgang og han er min fætters bedste ven..

• #5   5. jun 2006 Ok.. hehe.. er du sammen med din fætter ofte? ellers må du til at begynde på det.. hehe.. Så er det nemmere at komme til at få hans interesse, hvis han ser dig tit smiley
    Altså ikke din fætter, men ham X som du er vild med smiley

Ej, jeg skal ikke gøre mig klog på det, var selv ret dårlig til at få fyres opmærksomhed i folkeskolen smiley

• #6   5. jun 2006 nej det er jeg ikk! aldrig jeg har aldrig prøvet andet end når vi er til fest.. men det er sådan at min fætters lillesøs er den mest populære pige i min årgang så jeg har ikke en chance hvis hun osse er intreseret.. og hun er jo også mere sammen med ham så hvis han(som han sikkert ikk gør) snakker om mig finder hun vel bare på noget dumt om mig.. vi er nemlig ikk helt så gode veninder da jeg ikke er smart nok til hende..

• #7   5. jun 2006 ja jeg skal heller ikke spille klog da jeg heller ikke var så god til det der med drenge i skolen. men jeg hopper med på camillas forslag for han skal finde ud af at du er der.

• #8   5. jun 2006 det er det jeg også selv tænker på men jeg skal jo også passe på ikke at være for frembrusende..

• #9   5. jun 2006 hun lyder da som en mokke din fætters lillesøster.... men man kan jo håbe at han ikke er så dum at gå efter den mest populære da du måske har meget mere at byde på end hende... du må simpelthen søge hans opmærksomhed.

• #10   5. jun 2006 tak.. det vil jeg prøve lige så snart jeg ser ham.. i tror ikke på det der med at spille kosbar?

• #11   5. jun 2006 selvfølgelig skal du ikke være for frembrusende det er klart men man kan godt gøre opmærksom på at man også er der. nogle drenge er ikke så gode til at opdage søde piger.

• #12   5. jun 2006 han skal nok gøres opmærksom på dig før at du spiller kostbar, ellers tænker han måske bare "sikke en mokke" men hvis du mærker at han bliver interreseret er kostbarhed måske en god ting altså til en vis grænse

• #13   5. jun 2006 Ja, sådan nogen som din fætter lillesøster er der på alle skoler.. Dem skal man bare undgå smiley For de vil smide en ud på et eller andet tidspunkt alligevel smiley

Bare vær dig selv og hold dig til de veninder du mener du kan stole på smiley

Men få hans opmærksomhed, på en eller anden måde.. Hvis han går til noget, så begynd til det også smiley Med mindre du kommer til at se dum ud hvis du gør det.. hehe smiley

• #14   5. jun 2006 hehe camilla.. det kan jeg love dig for at jeg gør.. jeg bliver komplet til grim.. foodbold.. men min kusine(hans lillesøs) jaa.. de har jo en lillesøster mere end hende.. hun er selvfølgelig også min kusine men vi rider sammen sted.. så måske skal jeg tage med hende hjem.. ikkke fordi jeg gider for hun går i4 klasse og hun er barnlig.. måske bliver jeg også lidt til grin der??

• #15   5. jun 2006 Hmmm.. Altså den store af søstrene vil nok mobbe dig.. Men er han det værd? og lytter folk så meget til hende? For ellers er det da en mulighed at tage med den yngste hjem smiley Hun vil da sikkert kun være glad for hvis du gør det smiley

• #16   5. jun 2006 folk lytter MEGET til hende for hun er rigtig populær ved de store..

• #17   5. jun 2006 Hmm... dilemma..

Kommer du til mange fester hvor han er med?
    *Ny mulighed* hehe smiley

• #19   5. jun 2006 Det kan altså godt lade sig gøre at få fat i en fyr, der er ældre - også selvom man går i 6., det er jeg ret sikker på.

2 fyre fra min gamle klasse kom sammen med et par piger (altså, en hver), da de gik i 10. Pigerne gik selv i 7. klasse... Såe.. det kan altså lade sig gøre smiley

Fang hans opmærksomhed - det er vist det bedste råd jeg kan give dig indtil videre. Han skal gerne opfatte at du eksisterer, før du kan gå videre smiley

• #20   6. jun 2006 *mademoiselle michlle*-tak..:)
    nina- så er jeg da ikke alene..

• #21   6. jun 2006 Hmm du skal ikke sige du ikke har en chance... jeg er nu 19 men da jeg gik i 8 klasse begyndt jeg og komme sammen med en i 6 klasse...
    man siger jo inden i er piger 2 år ældre end drenge smiley
    men ellers drikker du ham bare stiv så skal det nok gå hehe ej det var bare en spørg men held og lykke

• #22   6. jun 2006 morten t-takker..

Kommentér på:
hmm.. keder mig. skal vi starte en....

Annonce