Øv, nedtur dag :( {{forumTopicSubject}}
Øv , hvor har det været en dårlig dag . Jeg forstuvet min fod sidste torsdag og så begyndte det lige at gå okay , men er i praktik så jeg varder rundt , så det er blevet rigtigt slemt igen . øv det gør ondt ! har aldrig nogensinde kommet til skade på den måde før . aldrig brækket noget, eller forstuvet . <b>Grunde til en dårlig dag :</b>
- Rigtigt kedeligt det jeg skulle lave på praktik plads , sammen med en sur dame
- Kunne næsten ikke gå, så var nød til at tage hjem.
- vi havde ikke noget mad i huset som altid , så var nød til at humpe heeele vejen hen til 7-Eleven. (vældig hårdt :P)
- Skulle humpe hele vejen ned til lægenmanden bare for han skulle trykke på foden (AAAV!) og siger at det ikke var en almindelig forstuvning , så jeg skal på hospitalet i morgen og have den scannet og han vil mene den skal i gips (NEJ TAK !!)
ijh , synes det er en træls dag, og havde lige lyst itl at brokke mig
Har i haft en god da alle i dejlige mennesker ? *g*
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 6 Emner: 12 Svar: 39
Ja har haft en ret god dag =D
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 137
men har haft en dejlig dag var på dueodde strand sammen med kæresten rigtig hygge dag. med mad osv.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
så misse-tat- føler meget med dig i at du ikke ka gå og har ondt, det ønsker jeg ikke for min værste fjende
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
Lyder extremt træls ! bare surt sådan noget . jeg håber bare ikke denne fod kommer til at gå ligesom det gjorde med venstre .. Der slå jeg nemli min fod , (en let forstuning) men det gik aldrig i orden igen ! så jeg gik rundt med dårlig fod og smerte i godt og vel et år før det fandt ud af jeg havde sådan noget ''brusk'' mellem 2 knogler som skulle opreres væk .. idag har jeg kun et ar til bage (: men de sagde der op , at hver 2. person(ellers hvad det hver 5. ?) der bliver opreret for det , bliver også på den anden fod gider det sgu ikk igen !
Held g lykke med din fod johnny , og ønsk mig held og lykke imorgen ;s
<b>God nat alle i dejlige mennesker ! :D</b>
Øv, nedtur dag :(