{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Øv, nedtur dag :( {{forumTopicSubject}}

Øv , hvor har det været en dårlig dag . smiley Jeg forstuvet min fod sidste torsdag og så begyndte det lige at gå okay , men er i praktik så jeg varder rundt , så det er blevet rigtigt slemt igen . øv det gør ondt ! har aldrig nogensinde kommet til skade på den måde før . aldrig brækket noget, eller forstuvet . <b>Grunde til en dårlig dag :</b>

- Rigtigt kedeligt det jeg skulle lave på praktik plads , sammen med en sur dame smiley
- Kunne næsten ikke gå, så var nød til at tage hjem.
- vi havde ikke noget mad i huset som altid , så var nød til at humpe heeele vejen hen til 7-Eleven. (vældig hårdt :P)
- Skulle humpe hele vejen ned til lægenmanden bare for han skulle trykke på foden (AAAV!) og siger at det ikke var en almindelig forstuvning , så jeg skal på hospitalet i morgen og have den scannet og han vil mene den skal i gips (NEJ TAK !!)

ijh , synes det er en træls dag, og havde lige lyst itl at brokke mig smiley

Har i haft en god da alle i dejlige mennesker ? *g* smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, nedtur dag :(
  • #1   31. maj 2006 Uhha hvor træls ...

Ja har haft en ret god dag =D

• #2   31. maj 2006 det er træls at forstue noget.

men har haft en dejlig dag var på dueodde strand sammen med kæresten rigtig hygge dag. med mad osv.

• #3   31. maj 2006 hejsa, træls med dårlige dage dage, har selv haft en af dem idag, går jo som tidligere skrevet med en dårlig fod, har så idag været til undersøgelse hos en ortopæd-læge, har ventet i 3 mdr på den undersøgelse, nåja det positive var at han hurtigt fandt årsagen til min av-fod, har nemlig fået en kæmpe-hælspore, fik så lagt en blokade ind, med en 10 cm lang nål 10CM, aVVVVVVVVVV, det gav squ tårer i øjnene. nu ka jeg knap gå eller bare støtte på foden, og ja jeg ka først komme til efter-undersøgelse den 30 august. det ikke så fedt, er det ikke over til den tid kommer en operation på tale og dem er der 5-6 mdr ventetid på og dernæst 2 mdr hvor jeg ikke må/kan bruge foden ret meget, dvs sige er jeg heldig har jeg en rask fod om 1 år. det er satme ikke optimalt, indrømmer gerne jeg har små-tudet lidt idag, gider ikke de smerter mere.
    så misse-tat- føler meget med dig i at du ikke ka gå og har ondt, det ønsker jeg ikke for min værste fjende

• #4   31. maj 2006 Heej Johnny
    Lyder extremt træls ! smiley bare surt sådan noget . jeg håber bare ikke denne fod kommer til at gå ligesom det gjorde med venstre .. Der slå jeg nemli min fod , (en let forstuning) men det gik aldrig i orden igen ! så jeg gik rundt med dårlig fod og smerte i godt og vel et år før det fandt ud af jeg havde sådan noget ''brusk'' mellem 2 knogler som skulle opreres væk .. idag har jeg kun et ar til bage (: men de sagde der op , at hver 2. person(ellers hvad det hver 5. ?) der bliver opreret for det , bliver også på den anden fod smiley gider det sgu ikk igen !
    Held g lykke med din fod johnny , og ønsk mig held og lykke imorgen ;s

<b>God nat alle i dejlige mennesker ! :D</b>

Kommentér på:
Øv, nedtur dag :(

Annonce