Til alle der bruger udfordringer.. {{forumTopicSubject}}
.. jeg synes det kunne være så usandsynligt skønt, hvis der var nogle flere der gad være med til stemmerunderne herinde..
Ikke at jeg er med i dem alle, men jeg er meget ofte med - og det er der en håndfunld andre der også stort set altid er - og det er bare så ærgeligt, at der ikke er flere med, for man kan jo kun stemme én gang, så det hjælper jo ikke meget det måske er de samme 10-15 stykker der sidder med i stemmerunderne..
Så hvis nu alle der benytter sig af udfordringerne, engang imellem liiiiige hoppede på stemmerunderne.. bare en enkelt gang om ugen eller sådan noget.. Så ville der komme langt flere stemmer i udfordringerne. Både for dem der stort set altid er med, men også for dem der aldrig er med.. Og det synes jeg kunne være rart
Hvis man ikke kommer her så tit som jeg fx gør, kunne man jo bare springe på den tråd om stemmerunde der senest er oprettet, når man så endelig kommer herind..
Ovenstående er selvfølgelig blot et forslag/opfordring, og skal bestemt ikke opfattes negativt,, jeg syntes bare det kunne være fedt, hvis lidt flere var friske på runderne, for der er jo langt flere der benytter sig af udfordrings-systemet end der er med... så jeg HÅÅÅÅBER der er rigtig mange der synes det er en god ide og vil være med fremover
God weekend fra
Trine
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
feb 2006
OG så var det nu ikke så møntet på dig, for jeg synes nu også du tit er at finde i diverse tråde herinde Synes bare mange måske ikke rigtigt bruger siden til andet end lige at oprette sig på og evt. udfordre lidt engang imellem, og det kunne være sjovt at få lidt flere med
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
feb 2006
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
feb 2006
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463