297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Juhuuu får snart marsvin Juhuuu får snart marsvin

Eller snart og snart. De er lige blevet født idag, så der går jo en måned ;o) Men ventede jo også på kattene i 1½ måned. Glæder mig så meget :oD
Til dem der gerne vil se dem kan det lade sig gøre her: http://forum.mutterne.dk/viewtopic.php?t=1638
Det er de to der hedder Dixie og Chanti ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juhuuu får snart marsvin
  • #1   19. maj 2006 Ijh , tillykke med det smiley ! *S*

• #2   19. maj 2006 De er rigtigt kære !

• #3   19. maj 2006 tak tak ;o)

Lotte W: Jeg skal aldrig have hverken hamster eller kanin, for jeg synes de begge er slemme til at bide og kradse, men sådan er marsvin slet ikke. Tror jeg er blevet bidt 2 gange i de 21 år jeg har haft marsvin. Og det var fordi den var syg.

• #4   19. maj 2006 ja det synes jeg da :o) I hvert fald hvis du kan lide sådan nogen små dyr. Og så er det så hyggeligt, når de snakker ;o) Du kan da altid igge forbi på det her marsvineforum, hvis du har nogen spørgsmål ;o) forum.mutterne.dk

• #5   19. maj 2006 Lotte: Synes jeg da du skulle. Det er i hvert fald et kanon forum ;o)

Tinna: Tak for det :o) Tror jeg nøjes med to ;o) Vi er også gået i baby-tanker, og så er 2 marsvin og 3 katte vist fint til mig. Men hvor jeg dog savner de små dyr! Er 2 år siden jeg mit sidste marsvin døde.

Kommentér på:
Juhuuu får snart marsvin

Annonce