{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Ally hjemvendt fra dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for at komme af med lidt frustration.. Jeg har IGEN været afsted til dyrlæge med Ally, vi er lige kommet hjem derfra.. Denne gang var det ikke hendes pote men hendes underlæbe der er hævet.. Det havde hun også sidste år.. Men dyrlægen kan simpelhen ikke finde ud af hvad det er, og ja jeg ved det slet ikke.. Men nu fik hun en sprøjte med antibiotika og pencilin og en mere med medicin mod allergi som gerne skulle virke over en meget længere periode.. Men kommer det en tredje gang vil han skære et stykke af på indersiden og sende det til undersøgelse for det er den sidste udvej han lige kan komme i tanke om.. For han har forsøgt med ALT, men intet hjælper.. I værste fald må jeg sige farvel til hende hvis ikke der findes noget som kan hjælpe hende.. Og det håber jeg for alt i verden ikke jeg skal, for jeg kan ikke undvære min lille skatter.. Jeg håber at det her er sidste gang hendes læbe hæver op..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ally hjemvendt fra dyrlægen
  • #1   18. maj 2006 Puha, jeg krydser sku fingre for Ally og dig...

Måske du skulle forhøre dig hos en anden dyrlæge, eller flere.... Synes bare at man nogle gange kan få erfaring af at en læge ( læge i almindlighed), stiller en diagnose, mens en anden stiller en anden diagnose, eller en læge ikke ved hvad det skyldes og en anden er klogere og kan sætte en behandling igang......... Hmm, ved det ikke, men det kunne da være en mulighed.... ...

• #2   18. maj 2006 det vil jeg helt sikkert også gøre inden jeg gør noget som helst.. Men 1000 tak for rådet Bettina.. Og tak for de søde ord..

Det sidste billede hos hende har jeg forsøgt at tage et billede af det.. Hvis i vil se det..

• #3   18. maj 2006 Forstår ikke helt det du skriver :
    Det sidste billede hos hende har jeg forsøgt at tage et billede af det

Men jeg kigger lige på hendes profil......... *s*

• #4   18. maj 2006 Sorry, men min første indskydelse var ; Ja, føj.... Ment sådan at hvor må det være totalt ubehageligt, og hvor må du ikke havde det godt, du må føle dig lidt magtesløs!... Der er jo ikke så meget at stille op når dyrelægen ikke ved hvad det er...........

Men hæver det bare pludseligt..... Uden nogen form for stik, prik eller sår, så man kan finde en årsag ???

• #5   18. maj 2006 Ja hendes sidste billede er et billede af hendes læbe.. Det er et jeg lige har taget af hende..

• #6   18. maj 2006 Hej Camilla ..

Vil give Bettina ret, syntes at man oplever så mange gange at vores kattes læger, ellers vores helt egen læger siger én ting, og går man til en anden, så kommer der en helt anden side frem af sagen..
    Syntes også du skulle prøve at forhøre dig hos en anden, det kunne være at de nye også kunne se lidt på poten?

Held og lykke herfra smiley

• #7   18. maj 2006 Det kommer helt af sig selv uned noget som helst "hjælp".. og fordi det kommer ud fra den blå luft tror han det kan være allergi for et eller andet.. Men så skulle antibiotikaen bare ikke gå ind og virke på hende så for han tror han det er noget hendes krop forsøger af afstøde.. Det er bare så synd for hende..

• #8   18. maj 2006 Gigi: Tak skal du have.. Jeg vil selvfølgelig kontakte en anden dyrlæge hvis det kommer igen..

Det med poten er væk igen, det var et bid fra Ikaros..

• #9   18. maj 2006 Ja, det er sku så synd, så ville man virkelig ønske at kattene kunne snakke og give et lille hint om hvad der er galt.....

Er det en yngre eller ældre læge I har ???

• #10   18. maj 2006 Men jeg tænker da også straks, at hvis det er en hævelse der ikke kommer 'udefra' via et stik el.lign, jamen, så må det vel være noget som hendes krop danner eller forsøger at skille sig af med...... Men jeg håber virkelig i finder ud af det...

• #11   18. maj 2006 Ja det ville være rart hvis hun kunne forklare mig hvad der er galt.. Ja jeg føler mig helt magtesløs..

Min dyrlæge er vel på min fars alder, 50-55 år..

• #12   18. maj 2006 Ja det er jo det, det er en lidt mærkelig måde det kommer på jo.. Man kunne godt gå og tænke, har hun spist et eller andet hendes krop ikke kan tåle eller hvad pokker er det?? Ja jeg stille mange spørgsmål i disse dage..

• #13   18. maj 2006 Jeg kan godt forstå dig, og ville ønske at jeg selv kunne give dig en mening i det, meen så klog er jeg nu ikke smiley

Tja, selvom at han er 50-55, så synes jeg stadig fu skulle prøve lidt forskellige dyrelæger, hvis i vel og mærke ikke finder en diagnose...

Skriv igen i forummet når I finder ud af hvad der er galt, det vil være rart... Og held og lykke...

• #14   18. maj 2006 Stakkels lille Ally.. håber i finder ud af noget så hun får det bedre.. hun er da noget uheldig..

• #15   18. maj 2006 Betina: Jeg skal nok prøve det med en anden dyrlæge inden noget andet.. Men nu regner jeg ikke med det kommer igen.. ;o) Man har vel lov at håbe..
    Jeg skal selvfølgelig nok skrive hvis der kommer nyt i sagen..

• #17   18. maj 2006 Det har du da faktisk ret i Marianne.. 1000 tak for linket, det vil jeg lige gemme og vise min dyrlæge.. 1000 tak igen..

• #19   18. maj 2006 Sygdommen kan forsvinde af sig selv, så forhåbentlig ingen grund til at sige farvel endnu!

God bedring smukke Ally, og op med humøret søde Camilla!

Poteknus herfra.

Kommentér på:
Ally hjemvendt fra dyrlægen

Annonce