767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

udendørs katte... udendørs katte...

mig og min kæreste har snakket om at flytte i hus, det skal helst være på landet :o)..
jeg vil så gerne ha at kattene kan gå ude frit men jeg har gået og tænkt lidt over om sådan en sky kat som fnug kunne finde på og løbe væk og aldrig komme tilbage...?
fnug har lige siden jeg har fået hende været fuldstændigt skræmt, hun sidder lige ved siden af mig nu og leger men rejser jeg mig op er hun den der er smuttet, det eneste tidspunkt jeg ser hende er når jeg er helt alene hjemmellers holder hun til under sofaen eller i kattebakken. jeg har ringet til hende som jeg købte den af og jeg kan forstå på det at den vidst har tilbragt det meste af sit korte liv ude i en indhegning så hun er nok ikke ret menneske vant....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udendørs katte...
  • #1   13. maj 2006 Min kat plet er også meget menneskesky/ egentlig bare skræmt. Jeg fik den da den var et halvt år, så jeg tør ikke lukke den ud. Hvis det kom udenfor, ville den nok være bange for alle de nye dufte osv, og så ikke turde at komme tilbage. Mit råd er at du lader den blive indendørs, eller i hvert fald prøver stille og roligt ad gange ved at have den ude i snor. Hvis du ikke kan kalde den til dig i dit eget hjemme uanset hvor mange mennesker der er, så prøv at forestil dig hvordan det ville være ude i naturen med langt flere ting hun ikke kender og føler sig tryg ved.

• #2   13. maj 2006 Undskyld alle de mange stavefejl. Jeg er lige stået op smiley

• #3   13. maj 2006 jeg fik os først fnug da hun var et halvt år...
    ja det er synd for sådan nogen katte, min aller første kat jeg fik tror jeg var vokset op på et toilet den var bare så syg og jeg måtte ha dyrlæge til den med det samme den kom hjem og den havde lopper og øremider og den så jeg ikke noget til det første år men der efter så kunne jeg bare ikke slippe af med den så jeg håber på at det bliver lige sådan med fnug...

• #4   13. maj 2006 du ku jo prøve at ta Fnug i snor de første gange smiley

• #5   13. maj 2006 ja men spørgsmålet er om jeg overhovedet kan fange hende så jeg kan få en snor på hende ;o)

• #6   13. maj 2006 Når hun ligger ved din side ku du jo måske gøre det smiley

• #7   13. maj 2006 hun er så sky at hun flygter ved synet af mennesker der bevæger sig...

• #8   13. maj 2006 nej det har jeg os tænkt, jeg er faktisk lidt ked af at avler ikke har fortalt mig at katten var sådan for så havde jeg ikke givet så mange penge for hende... men jeg vil heller ikke sende hende tilbage for hun kan jo ikke ha haft det godt der siden hun er sådan...

Kommentér på:
udendørs katte...

Annonce