{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366

Så fik jeg prøvet det..Av Av {{forumTopicSubject}}

Ja det kommer nok til at lyde lidt komisk nu, men ikke da det stod på. haha smiley

Jeg kunne høre inden fra stuen af, at Tulle pigen skulle kaste op, mig med kop og madskål i hånden skyndte jeg at stille på sofa bordet og sprang ud under spisebordet, hvor hun sad og skulle til at kaste op.

Så jeg tog hende på hug for at sætte hende ud i køkkenet, så hun ikke skulle gøre det på gulvtæppet, så fik jeg pludselig overbalance imens jeg havde Tulle i mine hænder og var bange for at falde over hende, da hun stod stille for at skulle kaste op og så faldt jeg med hele ansigtet ned i gulvtæppet, avv avv, men fik hende lige blidt smidt ud lige på kanten af køkkenet og guldtæppet. hehe

Så slog det mig Ejjjjj har jeg fået næseblod? Kunne ikke mærke det og løb ud på toilettet og der havde jeg fået mig en blodtud, blodet rendte ud, så måtte stå med et stykke is koldt stykke vat på næsen i laaang tid og bagefter opdagede jeg at jeg ski havde dryppet blod på guldtæppet ud til toilettet.

Haha ja hvad var nemmere, at gå og fjerne blod de forskellige steder end ET opkast på guldtæppet. PUHA sikke en aften. smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg prøvet det..Av Av
Kommentér på:
Så fik jeg prøvet det..Av Av

Annonce