{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Dit kæreste eje? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge nogle fortællinger til en artikel for et livsstilsmagasin på nettet, og har derfor nogle spørgsmål jeg håber i vil svare på smiley
- Kommer der mange svar udvælger jeg selv nogle stykker blandt svarene.. *S*

- Dit navn (fornavn er nok)

- Din Alder?

-Hvad er dit kæreste eje? (Ikke noget levende, men en ting der har betydning for dig. En ting man kan tage og føle på som fx et smykke, et billede eller noget helt tredje)...

- Og hvorfor er den dit kæreste eje?

På forhånd tak

- Michelle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dit kæreste eje?
  • #1   11. maj 2006 Tinna: Jo præcis smiley
    - vil gerne ha mange flere svar, én er ikke nok *S*

• #2   11. maj 2006 Johanna.

29.

Et maleri.

Det er mit kæreste eje, fordi den blev malet af min nu afdøde morfar, Max Brüel, og givet til mig da jeg jeg blev navngivet. I dag er hans malerier mange penge værd, men kunne aldrig drømme om at sælge det! *SSS*

Poteknus herfra.

• #3   11. maj 2006 - Nu valgte jeg lige dét maleri, men alle mine billeder/minder betyder også alt for mig...

• #4   11. maj 2006 Naja... 24...

jeg har siddet nu i en havl time og grublet over hvadder er mit kæreste eje... og jeg er kommet frem til det er min lejlighed fordi jeg boede i 4 år hos mine sviger foældre og det var fint nok men nu har jeg fået mit eget hjem... mit eget liv.... derfor er min lejlighed mit kæreste eje...
    ved ikke om det kan bruges... held og lykke med artiklen.

Naja

• #5   11. maj 2006 Kristina, 18 år.

Mit kæreste eje må være min barndoms bamse Jogge jeg fik da jeg blev født, den er slidt men den har stor betydning for mig, jeg sov altid med den, og legede rigtig meget med den. Den vil aldrig kunne erstattes.

- Kristina

• #6   11. maj 2006 Julie

22 år

Mit kæreste eje, som ikke er noget levende... det må være min bil... jeg ejer ingen dyre smykker, eller minderting...

Det er ikke fordi den er super meget værd, eller ligner en eller anden scorebil... nej til gengæld er den hvid, lyserød, blå og rustfarvet hist og her... MEN... den er MIN... og det er det, der gør det specielt... den er mit tilflugtssted, når verden hænger lidt for meget ned over ørerne på mig... så kan jeg køre en tur ud på landevejene og få luft til hovedet.
    Derfor er min bil, mit dyrebareste eje.

• #7   11. maj 2006 Trine
    23 år

Mit kæreste eje er en Magic 8 Ball (Magisk 8 ball) som man kan stille ja/nej spørgsmål og så vende kuglen om, så svarer den.
    grunden til den er mit kæreste eje, er fordi jeg fik den helt ud af det blå, da jeg for nogle år siden desværre blev nødt til at droppe den uddannelse jeg så brændende ønskede mig, og derfor var i vildrede med hvad jeg så skulle. Og så var der bare det her helt fantastiske menneske i mit liv, der fik erhvervet sig sådan en 8 ball fra USA, bare for at jeg havde lidt der måske kunne hjælpe mig lidt på vej i min søgen smiley

• #8   11. maj 2006 Kristine

29 år

Mit kæreste eje er, en lille håndfuld sten fra en kirkegård, en af mine bedste venner (Kenneth), ringede til mig 14 dage efter jeg i sin tid fik min kære søn Patrick (10 år gammel nu)
    og vi havde en god snak om min søn, Kenneth var en virkelig speciel og god ven, det sidste han sagde til mig inden vi sagde vores sidste farvel, var at han glædet sig enormt til at se min søn, men det skete bare aldrig :o( 9 dage efter blev jeg ringet op sent om aftenen, af min storebror, Kenneth er død, sagde han???????
    Hvad, det kunne da ikke passe, men jo smiley han var blevet påkørt af et tog på Rødby station en tidlig morgen, ingen ved hvad der skete?
    Han blev 20 år, jeg har derfor været oppe ved hans grav, og tage en smule af de små sten der ligger på Kenneth's grav, og de er noget af mit kæreste eje, savner ham den dag idag utroligt meget..... R.I.P. Kenneth.

• #9   11. maj 2006 Winnie
    27år
    mit kæreste eje er en tøjhund som jeg fik da jeg var 9 mdr og lagde på hospitalet.. den har fulgt mig ligesiden..

• #10   11. maj 2006 Camilla, jeg er 27 år..
    Mit kæreste eje må være min ring som jeg fik her i januar da jeg blev færdig med min uddannelse.. Det er mine bedsteforældres vielses ringe som er blevet smeltet sammen og sat en brilliant i.. Min Bedstemor betød utrolig meget for mig og der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på hende.. Hun døde for 6 år siden og min bedstefar døde for 2 år siden..
    Jeg har haft ringen på siden jeg fik den..

• #11   11. maj 2006 Pia

33 år

Et fotografi af min far der døede da jeg var 2 år......

• #13   11. maj 2006 Cemile, 20 år

Mit kæreste eje er en plante (ryger måske ind under kategorien Levende, selvom den ikke taler så meget :o) Det er en "Svigermors skarpe tunge", og har været i familien de sidste 150 år. Den var til at starte med min tip-oldemors.
    For mig er den et bånd til fortiden og det er indtil videre den eneste plante som har overlevet hos mig i over 2 år smiley

Håber det kan bruges...

• #14   11. maj 2006 johnny
    36 år
    min motorcykel

jeg har de sidste 10 år brugt ufattelig meget tid på min mc både med at rep og ombygge osv, mit liv var på et tidspunkt kun mc og intet andet. det er den ting jeg har som jeg helst ville undvære, dernæst kommer bilen og så min computer ihvertfald af de døde ting

Kommentér på:
Dit kæreste eje?

Annonce