{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Restsalgnu.com er den ægte? {{forumTopicSubject}}

Min klreste bestilte i torsdag loppekur til alle dyrene inde på deres hjemmeside, og fortæller mig idag at hun hverken har fået ordeebekræftelse vesked om den skulle være afsendt, det eneste hun har modtaget er en mail om at pengene er trukket.
Da hun vil ringe til deres kundeservice kommer "der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen" ud af røret og da jeg kogger hjemmesiden virker den utrolig utroværdig, der er ingen kontakt oplysning udover det ugyldige mobil nummer, og en chat man ikke kan gå ind på.

Så her kommer spørgsmålet, er der nogen af jer som har bestilt derfra og ved om den er ægte eller ej ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Restsalgnu.com er den ægte?
  • #2   12. aug 2014 Den ligner den danske(restsalgnu.dk) en del, men der er jo et andet mobilnr.
    På den danske er der også et cvr. nummer og det er der ikke på .com adressen.

Der er en email add . info@restsalgnu.com

Måske du kunne prøve at kontakte den "danske" side.

• #4   12. aug 2014 Jeg kunne heller aldrig finde på at købe derfra, men jeg regnede med at der var styr på det når hun nu ordnede det, men jo har lige fået afvide der er betalt med paypal så det er da heldigt smiley

• #5   12. aug 2014 Hvis ikke i kan komme i kontakt med nogen fra hjemmesiden og i ikke ser noget til varen, så vil jeg bestemt anbefale jer at oprette et Paypal Tvist og tage den derfra smiley

• #6   12. aug 2014 Den har fået 2 gode anmeldelser på Trustpilot...
    Men det er også de eneste 2 anmeldelser siden har fået...

• #7   14. aug 2014 Loppekuren er ankommet, pyhh, men tror nok lige kæresten tjekker hjemmesider lidt grundigere indrn hun køber ting på nettet igen smiley

• Carina J
    Carina J Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. jul 2016 hejsa smiley undskyld jeg hopper på så gammel en tråd ...men har også købt loppemidler på restsalgnu.com..(desværre )jeg ville egentlig bare gerne høre hvor lang tid der ca gik med levering :)jeg har ventet i næsten halvanden uge
    mvh carina

Kommentér på:
Restsalgnu.com er den ægte?

Annonce