Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig sommer
  • #1   24. maj 2014 Et mere

• #2   25. maj 2014 ja her er alt også sprunget ud;) skønt med dejligt vejr

profilbillede
  • #3   25. maj 2014 Flot smiley
    Har I også flot vejr i Belgien ? smiley

• #4   25. maj 2014 ja dog har vi lige haft et par dage med slemt uvejr med voldsom regn og torden og hagl men nu er det igen omkring de 30 og solskin smiley og heldigvis har det meste overlevet bortset fra mine rabarber de ligger helt flade af alt det regn smiley

profilbillede
  • #6   25. maj 2014 pas jeg ved det faktisk ikke ... jeg aner ikke hvad jeg har i haven smiley men jeg går og tager billeder af det som det skyder frem, eller jeg tager billeder af det jeg kan lide...
    eneste jeg kan sige er at det er en busk af en art og kan se at den står blandet op med hvide roser.. så de skal helt klart skilles ad og plantes hver for sig når vi går igang med at rydde op smiley her er den i fuld størrelse

profilbillede
  • #8   25. maj 2014 nej det gør den ikke ?

• #10   25. maj 2014 det kan være smiley jeg synes den er pæn men at det er synd at der står roser i den...så vil skille dem ad i efteråret smiley det er lidt det der mangler generelt her i denne have at alt står så tæt sammen og blandet over alt...så vil have det hele spredt ud med luft omkring det smiley

• #12   25. maj 2014 jeg tror ikke det er den? hvis jeg slår den op så er blomstrings perioden aug- okt? og tror også at selve blomsten er for stor? men ja som sagt ved det ikke... men det billede jeg har hvor du ser det hele af den der er de store roserne og de små er den...
    min tanke er at jeg vil sætte den fire steder hen ad den side der på vores skur og så sætte en lav hvid busk af en art ind imellem så man har et helt hav af hvide blomster hele vejen hen men der hvor der er vinduer (har 3 på den side) så er det en lav busk smiley
    (ja har ufattelig mange planer ... og den jeg helst vil have er en magic marlot nede under vinduerne da den skifter farve i løbet af året men har næsten hele tiden blomster.

• #14   25. maj 2014 hvis jeg slår den op på hollandsk er det det samme... men uanset hvad den er så skal der gøres et forsøg på at sprede den til efteråret....den vokser i hvert fald hurtigt smiley

Kommentér på:
Endelig sommer

Annonce