{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Det skrevne ord {{forumTopicSubject}}

Jeg har for oprettet en tråd om ude eller inde katte.

Tråden starter fint , men så er der enkelte der åbenbart ikke læser hvad der egentlig står..

Hele mit indlæg går ud på at vise respekt for hverandre, ude eller inde kat ,
vi har alle vores grunde.

Nå, pludselig bliver tråden ubehagelig ,nogle mener de skal bestemme hvilket emne jeg må oprette og skyder mig i skoen at jeg mener sådan og sådan ........ Come on !
Simpelthen fordi indlægget ikke bliver læst ordentlig.

Hvor er det ærgerligt og ødelæggende at enkelte ikke kan finde ud af at læse de skrevne ord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det skrevne ord
  • #1   10. mar 2014 Det er jo desværre det med det skrevne ord, det afhænger af læseren smiley

    Hvis læseren ønsker at læse det negativt så bliver teksten negativ, og intet som skriveren gør efterfølgende kan rette op på det smiley

    Nogle gange skal man som læser gøre sig selv den tjeneste at læse en tekst igennem 2 gange før man svarer, det har jeg for vane at gøre, men det er af den simple grund at jeg er slem til at skimme en tekst og når jeg så skal svare så har jeg glemt hvad jeg har læst smiley :D smiley tror det kaldes alzheimers delight smiley

    Men desværre tror jeg ikke man som skriver kan gøre noget ved dette problem, andet end måske at hoppe over de negative svar som har misforstået, eller blot fortælle folk at de har misforstået emnet..


  • #5   10. mar 2014 Nu har jeg læst din tråd og jeg ser ingen steder at folk bliver ubehagelige eller vil bestemme over dig(det kan folk jo af gode grunde heller ikke?). Jeg tror du skal lade være med at være så nærtagende, kommer der en kommentar du finder unødvendig eller som ikke bidrager til debatten kan du vel bare scrolle videre.

  • #7   10. mar 2014 Jeg mener ikke jeg er nærtagende.

    Det jeg vil med dette indlæg er at netop misforståelser er med til at debatten
    går i en rigtig kedelig retning. smiley

    Det sidste i føromtalte indlæg finder jeg negativt.
    Og et helt unødvendig opstød at komme med
    Såmænd smiley
    Og medløbere er jeg klar over altid vil være til stede. smiley
    Så Liv har været på KG et stykke tid ,så jeg overlever
    Men min mening har jeg lov at have smiley

    Heidi smiley

    Igen et fornuftigt svar.
    Jeg ved godt at vi ikke undgår sådanne indlæg, men hvor det da irritere mig,
    når enkelte vil være dommere og kommer med et sådant opstød. smiley


  • #8   10. mar 2014 I min optik, jo der er du sgu en anelse nærtagende siden du opretter en helt ny debat om en enkelt lille indlæg der åbenbart har irriteret dig, skulle jeg gøre det hver gang et indlæg irritere mig, ja så ville der godt nok være mange meningsløse debatter. Hvis indlægget ikke er stødende eller strider mod reglerne, så hop da lige så stille videre og lad det være det.

  • #9   10. mar 2014 Liv

    Hop du bare videre smiley

    Inden tråden tager en kedelig drejning.... smiley
    Det gider jeg bare ikke.
    Om du starter tråde eller ej er dit problem,ikke mit.




  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 50
    #10   10. mar 2014 Afrikansk ordsprog:

    "Det er ikke tornebusken, der stikker dig. Det er dig, der stikker dig på tornebusken."

    Hver eneste gang, jeg føler mig ramt af, hvad andre siger eller skriver, prøver jeg lige at huske dette ordsprog smiley


  • #11   10. mar 2014 smiley

  • #12   10. mar 2014 Kan du ikke tåle at jeg udtrykker min mening eller hvad?

  • #13   10. mar 2014 Liv
    Absolut, Kan du ikke tåle min ??


  • #14   10. mar 2014 Hvorfor beder du mig så hoppe videre inden tråden tager en kedelig drejning, bare fordi jeg ikke er enig med dig eller hvad? I så fald har jeg vel lov til at være uenig uden at du beder mig smutte.

  • #15   10. mar 2014 Absolut

  • #16   10. mar 2014 Wow smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.364
    #18   10. mar 2014 Godt skrevet Jesper smiley

    Ja et DU-Form kan mange gange misforstås og kan let gå hen og blive til misforståelser og det kan give nogen hmm "fantastiske" fnidder tråde.

    Hvis man også beder andre om ikke at deltage i en tråd, så er man selv uden om at folk skriver ikke så pænt tilbage og så har vi en tråd med nogle fnidder indlæg i smiley

    Denne her ville jeg aldrig selv bruge smiley den kan misforstås i en lidt uenig tråd, det er heller ikke så smart. smiley

    Her mener jeg generalt og er ikke myntet på nogen smiley



  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 50
    #21   10. mar 2014 Man kan så meget - men indimellem kan man ikke, for "man" er stærkt overvurderet, da "man" ustandselig kun er nogle - og hvor skal resten så være?
    Men JEG ved i øvrigt bedst - lige som rigtig mange andre, der heller ikke gør smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 50
    #23   10. mar 2014 Det kan man nemlig, Jesper smiley

  • #24   10. mar 2014 Jesper skriver


    Istedet for, kan man jo komme med et bud, der tager udgangspunkt i ens egne tanker om, hvordan man selv ville reagere - og gøre for at tingene ikke drejer den forkerte vej.

    Det var egentlig også det jeg prøvede at sige .....Men det lykkedes åbenbart ikke ret godt. smiley


  • #25   10. mar 2014 Tine:
    Det skrevne ord er svært, for det er nemlig helt korrekt at det er modtageren der opfatter det og jeg har altså et problem - jeg tilstår - jeg kalder en spade for en spade og en skovl for en skovl - og så kan man nemt få ørerne i maskinen smiley


  • #27   11. mar 2014 Nej ganske vist kan man ikke trække noget ned over hovedet på Folk, men man må vel komme med sin personlige holdning.

  • #29   11. mar 2014 Tak Susan smiley


  • #30   12. mar 2014 Og ja jeg føte mig stødt ,og finder det endnu værre at jeg pludselig blev skudt i skoen at jeg ville ballade smiley .
    Endda af medlemmer der kendér mig ret godt på dette galleri
    .
    Og
    Det var så sidste pip herfra


Kommentér på:
Det skrevne ord

Annonce