Positiv tænkning Positiv tænkning
Sidste dag i år 2013... Det har godt nok været et år med mange udfordringer!
Jeg håber at 2014 bliver et mere roligt år med plads til mere positiv tænkning og udvikling.
Måske endda plads og tid/lyst til kærlighed fra andre end min datter og tosserne
I hvert fald skal der være plads og tid til at danse og være på kg!
Et ønske og mål er at jeg igen kan tage mig sammen, så de 10 kg der kom på i 2013 ryger af igen (har heldigvis en aftale med en kollega, som også har taget på at vi hjælper og støtter hinanden)
Idag skal jeg have ordnet nogle ting, så jeg kan gå ind i det nye år med god samvittighed og nyde den sidste feriedag uden nogle pligter.
Håber at alle får en dejlig aften og kommer godt ind i det nye år, som forhåbentlig bliver godt og givtigt.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.269
Jeg har besluttet, at i 2014, skal jeg blive bedre til at tage mig af mig selv, gøre de ting der gør mig glad og forsøge at sortere det andet fra.
Rigtigt godt nytår til dig - ja ALLE på KG :)
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Vi slutter året med god samvittighed, huset er støvsuget, sengetøjet er skiftet og vasket, kattebakkerne er vaskede og køkkenet er skrubbet og skuret.
Nu spiller vi spil og venter på maden, som snart er klar
Godt nytår
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Uha, positiv tænkning, det er svært for mig i det hele taget og især nu hvor jeg er in deep shit
Jeg er ikke troende, men fik til min overraskelse en positiv oplevelse ved at se Drs midnatsgudstjeneste - og jeg vil prøøøøve at tage nogle af præstens betragtninger til mig.
(Der var sgu godt nok noget mere kød på præstens prædiken end på dronningens forævlede nytårstale).
dec 2012
Jeg er heller ikke troende, men jeg elsker når vi går til gud og spaghetti en gang om måneden (kort, børnevenlig gudstjeneste og efterfølgende aftensmad i fællesrummet) det er så hyggeligt og vi går altid sammen med nogle venner.
Er dit deep shit, noget jeg kan hjælpe med? evt på pb. Jeg plejer at være god til at vende ting og se dem fra flere sider og på den måde måske finde/hjælpe med at finde en løsing
Jeg så slet ikke tv igår, så aner ikke hvad nogen sagde om noget...
aug 2010
Men, men, men...
Hun har ikke lungebetændelse, men med stor sandsynlighed KOL, de arbejder i hvert fald ud fra den teori.
Happy New Year siger jeg bare...
dec 2012
Man kan jo godt leve med KOL, hvis man ved det og tager nogle hensyn (som røg- og lugtfri omgivelser tror jeg nok) Så bare de får det under kontrol, så skal det nok gå!
Har hun det stadig ikke bedre?
Håber at det snart lysner!
aug 2010
Hun har lige fået at vide, at hun ikke ilter blodet godt nok, ¨så tror da pokker at hun er stakåndet og ikke kan holde ud til at lave noget.
Jeg er glad for at høre at man kan leve med det og rygestop det er hun i gang med og min far kæmper også en brav kamp mod de forbandede smøger - undskyld til alle jer der ryger.
Nu frygter jeg så bare for hvilken sværhedsgrad det er.
Ved I hvad:
Jeg føler mig slidt ned til sokkeholderne og kan faktisk sove konstant! Og jeg skal understrege at jeg ikke er syg
dec 2012
Man kan godt blive fysisk syg af at bekymre sig, så det er vigtigt at du får sovet og spist fornuftigt og er du træt, så sov lidt længere. Din hjerne og krop bruger søvnen til at bearbejde indtryk og oppe immunforsvaret. Kroppen regenererer mest når vi sover, så pas på dig selv.
Jeg har i længere tid brugt mine alene weekender på langs på sofaen uden at lave en dyt (udover lidt vasketøj) Jeg har levet af frysepizzaer og lign og bare været alene.
Jeg lader op ved at være alene, hvis du lader op sammen med mennesker, så lav nogle aftaler med veninder eller noget. Bare husk at du også har brug for tid til at hjernen kan bearbejde det du går igennem...
aug 2010
dec 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
dec 2012
dec 2012
Positiv tænkning