360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Positiv tænkning Positiv tænkning

Sidste dag i år 2013... Det har godt nok været et år med mange udfordringer!
Jeg håber at 2014 bliver et mere roligt år med plads til mere positiv tænkning og udvikling.
Måske endda plads og tid/lyst til kærlighed fra andre end min datter og tosserne smiley
I hvert fald skal der være plads og tid til at danse og være på kg!
Et ønske og mål er at jeg igen kan tage mig sammen, så de 10 kg der kom på i 2013 ryger af igen (har heldigvis en aftale med en kollega, som også har taget på at vi hjælper og støtter hinanden)
Idag skal jeg have ordnet nogle ting, så jeg kan gå ind i det nye år med god samvittighed og nyde den sidste feriedag uden nogle pligter.

Håber at alle får en dejlig aften og kommer godt ind i det nye år, som forhåbentlig bliver godt og givtigt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positiv tænkning
  • #1   31. dec 2013 Her har det været et lidt kaotisk år - især afslutningen.
    Jeg har besluttet, at i 2014, skal jeg blive bedre til at tage mig af mig selv, gøre de ting der gør mig glad og forsøge at sortere det andet fra.

Rigtigt godt nytår til dig - ja ALLE på KG :)

• #2   31. dec 2013 Jeg har også haft et grusomt år, på mange punkter. Jeg er her endnu og har ikke planer om at give op smiley
    Vi slutter året med god samvittighed, huset er støvsuget, sengetøjet er skiftet og vasket, kattebakkerne er vaskede og køkkenet er skrubbet og skuret.
    Nu spiller vi spil og venter på maden, som snart er klar smiley

Godt nytår

• #3   1. jan 2014 Godt nytår, Ninna. Det skal nok blive et godt år for dig smiley

Uha, positiv tænkning, det er svært for mig i det hele taget og især nu hvor jeg er in deep shit smiley

Jeg er ikke troende, men fik til min overraskelse en positiv oplevelse ved at se Drs midnatsgudstjeneste - og jeg vil prøøøøve at tage nogle af præstens betragtninger til mig.
    (Der var sgu godt nok noget mere kød på præstens prædiken end på dronningens forævlede nytårstale).

• #4   1. jan 2014 Helt overordnet er jeg meget praktisk anlagt, heldigvis har jeg ikke tendens til depression for så var jeg sku gået neden om med det år jeg har haft (de sidste 3 år har været hårde)
    Jeg er heller ikke troende, men jeg elsker når vi går til gud og spaghetti en gang om måneden (kort, børnevenlig gudstjeneste og efterfølgende aftensmad i fællesrummet) det er så hyggeligt og vi går altid sammen med nogle venner.

Er dit deep shit, noget jeg kan hjælpe med? evt på pb. Jeg plejer at være god til at vende ting og se dem fra flere sider og på den måde måske finde/hjælpe med at finde en løsing smiley

Jeg så slet ikke tv igår, så aner ikke hvad nogen sagde om noget... smiley

• #5   1. jan 2014 Jeg kan jo lige starte året med at ARBEJDE på positiv tænkning, for min mor blev indlagt med lungebetændelse, 2 læger havde ordineret penicillin.
    Men, men, men...
    Hun har ikke lungebetændelse, men med stor sandsynlighed KOL, de arbejder i hvert fald ud fra den teori.
    Happy New Year siger jeg bare... smiley

• #6   1. jan 2014 Marianne; Det er da godt at de fandt ud af det, hvis det er KOL!
    Man kan jo godt leve med KOL, hvis man ved det og tager nogle hensyn (som røg- og lugtfri omgivelser tror jeg nok) Så bare de får det under kontrol, så skal det nok gå!
    Har hun det stadig ikke bedre?
    Håber at det snart lysner!

• #7   1. jan 2014 Nææhh.... Hun får noget astmamedicin nu, men det hjælper ikke synderligt - men de er heller ikke startet på binyrebarkhormon. De vil lige have det bekræftet først.
    Hun har lige fået at vide, at hun ikke ilter blodet godt nok, ¨så tror da pokker at hun er stakåndet og ikke kan holde ud til at lave noget.
    Jeg er glad for at høre at man kan leve med det og rygestop det er hun i gang med og min far kæmper også en brav kamp mod de forbandede smøger - undskyld til alle jer der ryger.
    Nu frygter jeg så bare for hvilken sværhedsgrad det er.
    Ved I hvad:
    Jeg føler mig slidt ned til sokkeholderne og kan faktisk sove konstant! Og jeg skal understrege at jeg ikke er syg smiley

• #8   1. jan 2014 Det er fysisk hårdt at blive udfordret på psyken! Jeg har, de sidste 3 år sovet 10-12 timer i døgnet, når min datter er hos mig. når hun er hos sin far sover jeg 3-6 timer i døgnet. Så jeg har bestemt heller ikke et sundt søvnmønster, men hvis det er nødvendigt for at komme igennem dagen, så er det sådan det er.
    Man kan godt blive fysisk syg af at bekymre sig, så det er vigtigt at du får sovet og spist fornuftigt og er du træt, så sov lidt længere. Din hjerne og krop bruger søvnen til at bearbejde indtryk og oppe immunforsvaret. Kroppen regenererer mest når vi sover, så pas på dig selv.
    Jeg har i længere tid brugt mine alene weekender på langs på sofaen uden at lave en dyt (udover lidt vasketøj) Jeg har levet af frysepizzaer og lign og bare været alene.
    Jeg lader op ved at være alene, hvis du lader op sammen med mennesker, så lav nogle aftaler med veninder eller noget. Bare husk at du også har brug for tid til at hjernen kan bearbejde det du går igennem... smiley

• #9   1. jan 2014 Tusind tak N9nna smiley

• #10   1. jan 2014 hvis du har brug for at grine lidt, har jeg lige lagt en video ind af sofus der spiller ipad smiley

• #11   1. jan 2014 #4) Du er altså sød Ninna, du har allerede forsøgt at hjælpe med den del af mit deep-shit, du kan. Tak. smiley

• #12   1. jan 2014 Håbe du finder noget der virker smiley

• #13   1. jan 2014 Godt at have med... Sig til hvis det skal oversættes

profilbillede
Kommentér på:
Positiv tænkning

Annonce