{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

killinger {{forumTopicSubject}}

jeg mangler et hjem til om 10 uger jeg ønsker virkelig at finde et rigtigt godt hjem til dem.. jeg har dem på marked, men mine billeder kom ikke igennem, og så er der ikke nogen der rigtig ligger merke til dem..
men er der ikke nogen er jer som kender nogen der ville være gode ved dem og virkelig mangler en killing??
jeg søger det/de bedste hjem overhovedet...
ham jeg selv har er ikke til salg *griner*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger
  • #1   26. apr 2006 Staldkatte:
    Nu er min holdning måske lidt anderledes end de flestes, eftersom jeg også har hest, men derfor tror jeg alligevel at folk har en forkert opfattelse af hvordan staldkatte bliver behandlet..

Når man har med heste at gøre, er det ofte forbundet med katte.. I næsten alle stalde jeg kender er der katte.. Og eftersom de fleste katte hverken får p-piller eller er steriliseret, kommer der mange killinger hvert år.. Nogle bliver aflivet og andre bliver der fundet hjem til..

Men derfor ved jeg også at det ikke er noget problem at få katte af venner eller bekendte når man er hestemenneske.. Så hvis nogen gør sig det besvær at finde en killing på nettet, og måske ligefrem køre langt for at hente den, er det ikke for at behandle den dårligt! Alle de staldkatte jeg kender har de fint og bliver fodret hver dag, og får også rigelig med kontakt fra mennesker..

Så i skal altså ikke være så bange for at hestemennesker ikke behandler jeres killinger ordentligt; hestefolk er som regel dyrevenner, og nok bedre ejere end folk der ikke har haft dyr før..

Vh Louise

Kommentér på:
killinger

Annonce