Inspiration til sommerferie Inspiration til sommerferie
Hej
Jeg søger noget inspiration til noget man kan lave i sommerferien Vi er et ungt par og bor nær Roskilde.
Vi er begge studerende så pengene er ikke så store.
Jeg har ikke haft ferie de sidste 4 år så det kunne være rigtig hyggeligt at lave lidt nu når jeg har hele 3 uger
Vi havde tænkt at tage ind til København og tage en tur med netto bådene (40 kr).
Vi har desværre ikke bil så nogen gange bliver det også lidt halvdyrt med offentligt.
Eller havde vi tænkt at tage en madpakke med på Frilands museet.
Er der nogen herinde der har andre gode ideer? Måske kender til arrangementer der sker på Sjælland i uge 29, 30 og 31.
Så vil jeg også høre om der er nogen der kender nogen billige rejsedistinationer (jeg tror ikke på det kan blive til noget, men høre nogen gange om folk der har fundet noget rigtig billigt) Der er nogen der har snakket om at tage til Spaninen på et camping område hvor der er telte og det skulle være rigtig billigt. Men er der nogen der kender til noget?
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Ja, vi kan da gå en tur i Roskilde gågade. Det er altid hyggeligt.
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Hvad med cykel telttur? Og hvis i ikke har nogen cykler, så kan man som regel altid låne. Det inkludere både seværdigheder, billig transport samt en hyggelig ferie i naturen?
maj 2011
Ja, det kan jeg godt forstå Momo - hvis vi havde råd havde vi også en.
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
maj 2011
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Inspiration til sommerferie