702 visninger
|
Oprettet:
Føs'dags ønsker {{forumTopicSubject}}
ja jeg er rigtig dårlig til at ønske mig ting. ønskerne bliver hurtigt for stor og dyre
er så kommet på nogle ønsker men nu klager familien over at det ikke er ting til mig selv. jeg har ønsker som nye stole til spisebordet, nyt stort kradsetræ, brugskunst osv.
tøj er no go, gider sgu ikke ha mere tøj jeg skal bytte pga forkert str eller dårlig smag fra mine bedste forældre.
så hvis der er nogen der har der idér til hvad jeg står og mangler i mit liv så bare skriv løs alt er velkommen!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og så kan jeg også godt lide at ønske mig bøger og film
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Nu ser jeg en del serie og kan godt lide at have et stort udvalg så dem jeg mangler skriver jeg gerne på som de små pris ideer.
Ellers så laver jeg en del kreative ting så f.eks havde jeg ønsket mig noge stansejern til at lave denne her sommerfugle uro jeg er blevet forelsket i.
Også er sommerfugle jo søde så man kan jo nok finde andet sjovt kreativt at bruge udstansningerne til efter man har lavet uroen ^^
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
CCD: hvis jeg ønsker mig sådan en får jeg 10 af slagsen jeg har ønsket mig NUSKIN enhancer gel men min familie er ikk så meget for at bestille fra nettet, gamle folk
kan ikke tåle parfume men kan kigge lidt på nettet alligevel, kunne jo være der var noget jeg kunne ønske mig uden parfume
maj 2012
judith og fruen: havde slet ikke tænkt på en massør god ide.
men ja jeg kan godt li min bolig og går op i hvordan farverne passer sammen og hvor kattene kan sove og sole sig så selvfølgelig ønsker jeg mig ting som jeg går op i, det bare ikke alle der forstår det
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det er mine søstre så blevet træt af... så denne gang fik jeg en by/hyggetur med brunch og en oplevelse mere efter ønske... nu skal der bare findes en dato
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Nu er jeg også lidt nørdet så jeg synes man kan finde mange sjove ting at bestille hos http://www.coolstuff.dk/ fra en digital plante overvåger(kan fortælle om en plante mangler vand/gødning eller sollys og kan huske 9 planter)
og andre underlige ting ;D
maj 2012
CCD: det er selvfølgelig rigtigt men de snakker sgu sammen hvis jeg kun giver dem 1-2 ønsker
sasha: du må hellere tage et billede af så snart du bliver færdig med den spændende. coolstuff er en dejlig side, har jeg godt nok fundet mange åndsvage ting
maj 2012
pyntepuder
plaid (der ikke kradser)
farverigt tæppe
et job
tablet
ny mobil
termo kande
nye stole
håndværker klippekort
ny taske
NUSKIN enhancer
nyt kattetræ
gavekort til naturskøn (massage)
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
maj 2012
maj 2012
hvis de var "ligegyldige" hvorfor ønskede du dig dem så?
Føs'dags ønsker