786 visninger
|
Oprettet:
Ideer til polterabend? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Da min veninde på 25 skal giftes, skal hun jo have et polterarbend.
så tænkte på om i her inde har nogle gode og kreative ideer?
Det skal ikke være for vildt
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men kan da komme med lidt, vi har aldrig gået ind for vilde og udfordrende ting,,
Da min veninde blev gift for nogle år siden, da fik hun massage, det syntes hun var rigtig rart..
Vi var også i en bueskytte klub og skyde med bue og pil, det var rigtig sjovt..
Til et andet polterarbend, var vi i sådan et pottemager værksted hvor bruden skulle dreje en skål eller fad og imens dekorerede resten af følget kopper eller tallerkner som bruden ikke så, men parret fik som ekstra gave til brylluppet, det var også rigtig fint..
Til min kusine hyrede vi en mavedanserinde, som gav en opvisning og bagefter gav os alle en lektion i mavedans og til sidst lavede hun noget enetime med bruden for til sidst at lave en lille miniopvisning sammen med bruden for os andre, rigtig sjovt..
Jeg har en del flere, men igen giv lige et bud på hvilken form for polterarbend det skal være og er det sådan at det helst skal ligge i den billige ende eller hvordan..
Det jeg har foreslået indtil nu ligger vist forholdsvis i den billige ende, afhængigt af hvor mange man er..
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
Tanken er gode og positive oplevelser, gerne noget wellness og en form for aktivitet eller opgaver og så have jeg tænkt på en afslutning med spise og bytur
Beløbet er ikke på plads endnu. Og vi bliver 6 per.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Ideer til polterabend?