9. mar 2012 Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Er i ved at være nytår's klar? Er i ved at være nytår's klar?
Så har jeg langt om længe fået styr på tøjet, håret og makeuppen. Det bliver lidt spas (som efter min mening er tilladt den ene aften på året). Sort tube-kjole, med klare sten henover brystet, en hvid paryk (flapper-stil), og et pandebånd i sølvfarvede palietter med en fin hvid fjer. Alt i alt, rimelig flappet.
Kæresten og jeg er inviteret op til mine forældre, hvor der vil blive bestilt 3-retters menu udefra, så ingen skal stå i gryderne.
Hvordan skal i holde nytår?
Er i ved og være klar?
OG og og... Har i nogen nytårs-forsættere, eller nogle bestemte ønsker omkring det nye år?
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Ja, de negle kan være tricky. Jeg sidder også og fumler lidt med hvad jeg skal gøre med mine.
Hmm.. Den var straks værre. Jeg vil super gerne kvitte smøgerne i det nye år. Og så skal jeg også starte i fitness.. Så en sundere livsstil, det må være mine mål.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Vi skal samles hele familien hjemme hos min moster, ligesom hvert år. Vi skal alle selv medbringe en ret svarende til det antal personer vi er i husstanden, og så laver vi buffet
Jeg laver en oksecuvette med bagekartofler (med persille-bacon fyld) og bearnaisesauce samt frisk rødkåls salat med appelsin og mandler
Bagefter skal vi have dessert, guderne må vide hvad det bliver, men sikkert noget is, Carte D'or hvis jeg ikke tager fejl
Når vi så har slået mave, bliver der gerne disket op med chips, snolder og konfekt, og så skal vi have pakkeleg
Så hygger vi os og sludrer og griner, begynder måske så småt at tage hul på de våde drikke, så skal der ses 90 års fødselsdagen, ligesom hvert år, så passer det med at klokken er lige ved at være 00:00, så champagnen bliver hældt op, og vi følger nedtællingen på TV, skåler og ønsker hinanden godt nytår.
Så går vi ud kigger på fyrværkeri, bagefter ind og have rejemad på franskbrød, efterfulgt af kransekage og kaffe.
Og så er der nogen som tager hjem herefter, andre sætter sig og spiller spil og æder snolder..
Og "vi unge" under 30 samles gerne på min fætters mega-værelse med mega-anlæg og holder den vildeste fest til klokken 4-5 stykker om morgenen, for derefter morgenen efter at fortryde og sige DET GØR VI ALDRIG IGEN!
For så at gøre det igen året efter
okt 2007
En sundere livsstil (er allerede påbegyndt, og har tabt de første 5 kg siden midt november) og så skal jeg starte op i fitness center sammen med min moster og mine 2 søstre - fitnesssko og -tøj er allerede indkøbt
mar 2012
Hvor hyggeligt.
Jeg røg lidt af vognen med alt det der heste-kode-snak.
Det forstår jeg ikke meget af. Men krydser da fingre for jeres hest.
Godt nytår til dig!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Dem jeg skal være sammen med gejler sig ikke som sådan op, så det bliver stille og roligt..
Nytårsfortsætter er aldrig noget jeg har gjort, så det har jeg heller ikke i år..
Men et beskedent ønske har jeg da for 2013, jeg håber ikke nogle af mine nære dør, jeg mistede 4 familie/ omgangskreds mennesker på 10 uger i sommers, så kvoten må være brugt også for 2013
mar 2012
Det lyder satme som en god måde at fejre nytår på!
... Jeg bliver helt sulten!
Ja, dagen efter er der hvor vi skal have lov til at jamre. På trods af at jeg kun er 20 år, så har jeg allerede raset af med byture. Men imorgen skal der lidt til hvert ben. Og jeg er så uheldig at jeg altid ligger med tømmermænd.
Hvor er det flot med vægttabet! Jeg skulle egentlig også have kigget på noget fitness tøj, nu du nævner det!
mar 2012
Det samme ønske har jeg.. Jeg har (7, 9, 13) ikke prøvet at miste nogle nære før i år. Og dette år har jeg længe ønsket skulle overståes. Mistede min morfar, som fik konstateret kræft, 3 måneder senere blev himlen en stjerne rigere. Hans urne nåede knap at blive sat i graven, før vi måtte få aflivet vores 18½ år gamle Simba.. Så jeg synes også dette år har bragt rigeligt med sorg.
Vi krydser fingre for et fantastisk nyt år!
okt 2007
Jaaa, da jeg var på din alder (er 24 nu) troede jeg også at byture var et overstået kapitel...
Meeen det er som om at efter mine søstre er blevet teenagere... Så gik det der voksen-noget i vasken
jan 2012
Så tror desværre ikke mit ønske bliver opfyldt
Men håbet er lysegrønt
mar 2012
Du har også god grund til at være stolt!
Nu er jeg den yngste i flokken, og selv min bror på 30 synes jeg er for voksen. Normalt ville familie medlemmer sige man skulle gear lidt ned, og tage og blive lidt voksen. Men i min familie bliver jeg opfordret til at skulle være en ustyrlig ung tøs, der ikke har styr på andet end alkohol procenter..
MEN, så er det godt at der alligevel er plads til alle.
Heidi N
Av for den.
Vi må da håbe at de overlever sygdommen! Det er satme trist.
Uden håb og tro, er vi mennesker ingenting.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
Så børnene har bestemt menuen så her hedder det små appetitvækkere alt muligt forskelligt pakket ind i butterdej...fisk, champignongfyld, oste fyld og så videre til forret
så er det fondue til hovedret små stykker forskelligt kød
til desserten tager vi hjemmelavet chokolademousse, med vaniljeis og bær til
og så er der ellers alt muligt forskelligt at de søde sager og selvfølgelig kransekagen og champagnen tilsidst
og imellem alt det kommer julegaverne ind
Her i Belgien der fyrer de faktisk ikke ret meget af...ser du ti raketter i det fjerne er du heldig
mar 2012
Hvor lyder det hyggeligt!
Og skønt, her hvor jeg bor med kæresten, der fyrer de allerede af. Og det har de gjort de sidste par dage.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
der kommer også venindens lillebror samt en anden god veninde....Og nåå ja, der er jo også hendes bimser
Jeg står for menuen som består af flere små retter:
Røget dyrekølle, med rødkålssalat, pesto og friske aspares
Lakseroulade på salat bund, med rejer og urtecreme
Løgsuppe
Jomfruhummerhaler med kryddersmør
Roastbeef med pommesanna, skalotteløg og peberrods dip
Tunmousse på salat bund, med rejer og urtecreme
Hønsesalat med bacon og ananas
Brød og pynt til alt
Senere skal vi have ostebord og kransekage
Ellers står den på hygge noget godt drikkelse, og måske nogle spil
Tøjet og makeuppen er der også nogenlunde styr på.
jan 2012
apr 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 3
Har styr på tøj til mig selv og manden
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Vi skal bare være os 4, de tager som regel hjem ved 20-21 tiden og så går vi i seng og putter med bøger og tv. Det er kattenes første nytårsaften. De har fyret af her i et par uger og det ser ikke ud til at bekymre kattene, en dag lå Sofus i vinduet og så på at der blev fyret af! Der er masser af huler i hele huset og soveværelset er mørklagt, så mon ikke det går?!?
Rigtig godt nytår hele vejen rundt!!!!
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
Men har da en kammerat som kommer og hygger sammen med min datter og mig.
Menuen er:
Tarteletter med høns i asparges (datteren skal have tunmousse, da hun ikke kan lide asparges!)
Oksecouvette med ovnstegte krydderkartofler, gorgonzolasovs og flutes
Ostefad med kiks, ananas, vindruer og saltstænger (Is til datteren)
Er en anelse træt og overvejede kraftigt imorges, da vækkeuret ringede, at aflyse nytårsaften
Er i ved at være nytår's klar?