{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Grrrrrh han pisser mig af ! {{forumTopicSubject}}

Kære KG smiley

Igen må jeg thy til jer forstående mennesker fordi i bare alle er så skide søde smiley

Min kæreste og jeg har ladet en fælles ven bo hos os i september måned, det også fint nok det slet ikke det. Men så kom vi ind i hverdagen og har sagt TYDELIGT til ham at han skal hjælpe til og skrive hvis han ikke spiser hjemme eller har taget det sidste af noget i køleren. Ikke skide svært at forstå vel? smiley

Men han skriver først at han spiser hjemme og 10 min efter gør han ikke også står man midt i maden også kommer han ind af døren og fordi jeg er opdraget i høflighedens tegn spørg jeg om han er sulten, og ja det er han da, og man må lævne mad til ham selvom jeg kun havde lavet til min kæreste og jeg. Og han skriver også tit han ikke kommer hjem og sover også er han der eller han kommer også dukker han aldrig op?!!

Han kan overhoved ikke overholde sine aftaler og det gør mig skør i bolden fordi skal eller skal jeg ikke tag mad op til ham fordi kan spiser sku for to mennesker! Og skal man eller skal man ikke låse hvis han nu kommer hjem?!

Han havde skrevet han ville hente sine ting i dag og jeg har skrevet til ham om han så ville komme idag to gange og intet svar!

Altså han har betalt til mad og husleje intet der men hvor svært er det at skrive en sms altså!

Som sagt i titlen han pisser mig af og nu står jeg med hans ting og han skulle flytte den første altså i morgen og han kom ikke og hentede dem idag.

Spørgsmålet er om jeg skal være søde Nadia og bare vente på han svare eller lade mig rive med af mit raseri og pakke alle hans ting og sætte dem ud i porten?

Ahhhhh føles rart at komme af med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrrrh han pisser mig af !
  • #1   30. sep 2012 hvis jeg var dig ville jeg bare stille hans ting ud i porten. når han ikke svare dig...
    mvh

• #3   30. sep 2012 Sådan en beboer ville jeg kun have i få dage - også selvom han var en nær ven.
    Hvis han er i bekneb med en bolig erller der er noget galt derhjemme, hvorfor er han så ikke på venteliste alle steder og tager det første og det bedste?

Der er jo nogen hvis man rækker dem en lillefinger - så tager de hele hånden.

I har i hvert fald lært lektien på den hårde måde.

Kommentér på:
Grrrrrh han pisser mig af !

Annonce