Mangler du mig? Brejning. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige på facebook, og har en veninde ved Brejning der har taget denne kat ind.
Hun sætter den ud igen imorgen hvis ikke der er nogen der gør krav på den og kommer og henter den.
Jeg synes dog måske bare vejret er lidt for groft til sådan en lille en, hvis den er helt alene.
Jeg ved ikke hvor lang tid den har gået rundt der hvor hun bor, om det er en han eller en hun, eller om dens mor evt kunne have glemt den.
Jeg vil ikke tage ansvar for at hun har taget den ind, men tænkte om der måske var nogen nær Brejning, eller i Brejning der mangler det lille pus, eller kender nogen der gør.
(Dette er ikke en salgs annonce, men et spørgsmål om der er nogen der har mistet ham/hende. )
Den er jo super kær.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 60
Jeg ville nu gerne tage den, men tvivler på jeg kan få overtalt Daniel til endnu en kat.
Hejzan, Tvivler på at der er nogen der mangler den mand.
sep 2012
jun 2010
jun 2010
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jamen for pokker altså. Giv da lige ejer en chance for at skrive, printe ud og sætte efterlysningsopslag op, inden der bliver fundet nyt hjem. Få timers frist er altså ikke nok.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Og igen 12 uger eller ej - det er altså ALT for hurtigt på aftrækkeren at finde nyt hjem til en killing man har fundet få timer forinden.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
sep 2012
Jeg tænkte bare at hun nok ikke kom langt med en status opdatering på facebook, og derfor ville hjælpe ved at skrive et forum herinde, det kunne jo være at nogen af jer kendte til den,
Jeg har ikke set katten i virkeligheden, (bor ikke i nærheden af Brejning), ved bare at min venindes datter ikke kan tåle katte, men nok ikke kunne have at den gik rundt derude i stormvejr og regn, så derfor ikke selv har kunnet beholde den i en uges tid, og derfor fandt andetsteds den kunne være.
Hvis der kommer en efterlysning/krav på den, så må den "nye/midlertidig reserve familie" jo så give den fra sig. (Ikke rart at blive smidt fra hjem til hjem, men tror ikke hun mente hun havde andre muligheder.)
Som jeg skrev til at starte med, så var det ikke en salgs annonce.(Jeg prøvede på ingen måde at sælge den videre til nogen af jer, men hjælpe den med at finde hjem)
Men nu har jeg vist også forsvaret mig nok, især da jeg ikke er den der har katten, men blot tænkte jeg kunne være hjælpsom, det kunne jo være der sad en mad'mor/far herinde og manglede den.
Mangler du mig? Brejning.