Juhuuu :D Glæde og spænding! Juhuuu :D Glæde og spænding!
Jeg har jo altid , ja eller i hvertfald siden jeg har tabt mig, virkelig godt kunne tænke mig at blive Zumbainstruktør , vores indehaver af fitnesscentret er osse vores zumbainstruktør, eller en af dem, og hun smutter til australien her i næste uge. Hun manglede derfor en afløser til at tage et par af hendes hold, og sørme om hun ikke kom hen til mig og spurgte om ikke jeg var frisk , jo da! For søren , og da vi så skulle ind til zumba, varmer vi op, og pludselig hiver hun mig op i fronten, tænder for musikken og går ud af lokalet, det var så fedt at stå der Alle grinede inkl. undertegnede, og efter timen var flere henne og sige at jeg havde klaret det flot, jamen jeg glæder mig sådan
det bliver bare overkodylt mega giga awesome!
Lige en lille glædes besked her fra
Desuden er jeg jo igen startet op på tælning af kalorier, jeg har haft et par måneder med stilstand, hvor jeg ærligtalt ikke har magtet at tænke videre over at skulle tabe mig. Nu skal jeg så på ferie til oktober, og tænkte ; Kanon! Så skal vi satmes ha' smidt de sidste 8 kg, der er ned til min målvægt , så nu er jeg i fulde gange igen, og når jeg nu skal ha hold, forbrænder jeg da lige lidt ekstra (Det er virkelig en udfordring for kroppen at stå der, for man kan ikke andet end give den fuld gas, uanset hvor træt man er ved at blive) Iiih hvor det køre
Nu satser jeg på , at jeg har foden indenfor, hvis de en dag skal ha ny zumbainstruktør
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Ja Sandra
aug 2009
aug 2009
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Enormt tillykke fra os !!
aug 2009
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Juhuuu :D Glæde og spænding!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside