{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.534 visninger | Oprettet:

Maine coon kat med dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Hej har en stor Maine coon han kat, på 5 år. Han er en utrolig dejligt kat men, har altid haft problemer med maven ("tynd mave"). Så jeg kom i tanke om her i dag, at jeg havde på et tidspunkt læst for lang tid siden på nettet at ris blandet med tun eller noget andet form for fisk, skulle være rigtig godt for maven, så det gav jeg ham og han elsker det.
Men, nu har han skidt på gulvet en gang, da han ikke nåede han til kassen og har kastet op en gang og har ikke spist aftensmad, som er meget udsædvanligt, da han aldrig går glip af mad, da han er MEGET mad glad
Så min spørgsmål til jer:
Skal jeg være mere bekymret end jeg allerede er? eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maine coon kat med dårlig mave
  • #1   30. jan 2012 Hvor længe har han haft tynd mave?
    Har du været til dyrlægen med det?
    Hvordan ser det ud?

• #2   30. jan 2012 Ikke tun... men kogt killing eller kogt hvid fiskefilet..

Døjer han med det sådan on-off, så ville jeg dog hellere få ham taget til dyrlæge og kigge på det..

• #3   30. jan 2012 Hov, fik ikke lige læst det med at han var sløj.. Er han ikke mere frisk i morgen, så ville jeg forsøge at få en tid hos dyrlægen..
    Især det med ikke at spise er ikke så godt.. Dog kan 24 timers faste være lidt det en skrøbelig mave skal bruge for at komme igang igen.. Men det er bare ikke så godt hvis katten allerede har det skidt og ikke vil spise..

• #4   30. jan 2012 ud over maven har han aldrig fejlet noget, altid frisk osv. og har altid været glad for mad og ang. hans afføring det er hellere ikke helt tyndt, hvis i forstår.
    Men, hvis hans mave ikke får det bedre, så regner jeg med at jeg tager ham med til dyrelægen men, vil lige give ham til imorgen (skal jeg jo uanset hvad) :).
    Har set at han har spist lidt, dog det var ikke meget men, det går fremad smiley
    Men, hvis han stadig døjer emd maven, så tager jeg ham med til dyrlægen smiley

Tak for hjælpen!

• #5   6. feb 2012 Havde det været mig ville jeg kontakte en dyrlæge. Der må jo være noget galt tænker jeg, når han har tynd mave i så lang tid.

• #6   2. mar 2012 Anne-Sofie T : undskyld at jeg først svarer nu, har ikke haft internet smiley
    ja det vil jeg jo også mene men, det var hellere ikke helt tyndt, hvis du forstår...
    Men, lige nu ser det fint ud smiley

• #8   28. jul 2013 Martina - Tråden er mere end 1 år gammel? smiley

Kommentér på:
Maine coon kat med dårlig mave

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce