Maine coon kat med dårlig mave {{forumTopicSubject}}
Hej har en stor Maine coon han kat, på 5 år. Han er en utrolig dejligt kat men, har altid haft problemer med maven ("tynd mave"). Så jeg kom i tanke om her i dag, at jeg havde på et tidspunkt læst for lang tid siden på nettet at ris blandet med tun eller noget andet form for fisk, skulle være rigtig godt for maven, så det gav jeg ham og han elsker det.
Men, nu har han skidt på gulvet en gang, da han ikke nåede han til kassen og har kastet op en gang og har ikke spist aftensmad, som er meget udsædvanligt, da han aldrig går glip af mad, da han er MEGET mad glad
Så min spørgsmål til jer:
Skal jeg være mere bekymret end jeg allerede er? eller?
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Har du været til dyrlægen med det?
Hvordan ser det ud?
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Døjer han med det sådan on-off, så ville jeg dog hellere få ham taget til dyrlæge og kigge på det..
jun 2006
Især det med ikke at spise er ikke så godt.. Dog kan 24 timers faste være lidt det en skrøbelig mave skal bruge for at komme igang igen.. Men det er bare ikke så godt hvis katten allerede har det skidt og ikke vil spise..
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 10
Men, hvis hans mave ikke får det bedre, så regner jeg med at jeg tager ham med til dyrelægen men, vil lige give ham til imorgen (skal jeg jo uanset hvad) :).
Har set at han har spist lidt, dog det var ikke meget men, det går fremad
Men, hvis han stadig døjer emd maven, så tager jeg ham med til dyrlægen
Tak for hjælpen!
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 50
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 10
ja det vil jeg jo også mene men, det var hellere ikke helt tyndt, hvis du forstår...
Men, lige nu ser det fint ud
jun 2006
Maine coon kat med dårlig mave
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside