1.028 visninger
|
Oprettet:
en lille opdate fra mig :-) {{forumTopicSubject}}
Lige fortiden kører der et tilbud i min by om gratis 14 dages træning, så sørme om jeg ikke går i motions center nu og har købt denne her smarte tingest til træning derhjemme (link fjernet) så nu er jeg bare klar på at blive strammet op har kun været igang i lidt mere end en uge og kan allerede se en stor forskel. Nu var det egentlig menigen at jeg bare skulle strammes op men ikke tabe mig, men ser stadig normal ud, så er meget godt tilfreds, trods de to kilo der er røget af vægten:-)
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Kan du så lide at gå i fitnesscenteret nu? og vil du fortsætte?
Jeg vil også riiiigtig gerne kunne bruge den der powerhoop... Men som nogen allerede ved, så går jeg med skæv hofte lige pt.
ind og ud af døren hos lægen, for at få den sat på plads. Og nu skal jeg videre til reumatolog (Jeg er ikk sikker på det er stavet rigtigt)
Min træning er desværre også sat på standby pga. hoften... og lægen sagde der godt kunne være længere udsigter til jeg måtte begynde igen... *ÅH SUK*
Men jeg har da tabt mig 6 kilo alligevel Og jeg håber det fortsætter i den retning
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
Ja men det er nok mest mig selv der kan se det. plejer dog at have tre folder på maven når jeg bukker mig ned, og nu er der kun to
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
en lille opdate fra mig :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside