1.100 visninger
|
Oprettet:
~ • DK So Magical • ~ Venter killinger i Maj
21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Præsentations runde {{forumTopicSubject}}
Jamen nu hvor vi har fået opbygget en lille gruppe, synes jeg vi skal have en lille præsentationsrunde hvor vi lige siger kort om os selv, om hvilke katte vi har, Huskatte eller en race? og om det er første gang vi venter killinger, eller evt hvor mange kuld man har bag sig :o) Så kan vi også lige nævne om vi er opdrættere eller ej..
Så kan vi hurtigt se hvor blandet pubikum vi er :o)
Håber alle er friske. Knus
okt 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Katte: 12 Emner: 40 Svar: 709
jeg hedder suzette og er fra brønderslev af, jeg har hovedsagelig britter, men også et enkel par maine coons:0) jeg er opdrætter og har haft et kuld på mine britter hvor der kom 7 killinger. 1 kuld bengaler hvor der kun var en enkel lille pige på 66g, steriliceret min pige der efter.. ellers har jeg kun været plejefamilie for killinger fra kattens værn, hvor jeg også har et par huskatte fra :0)
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Jeg er splinter ny reg. opdrætter. Faktisk venter jeg stadig på stamnavn (ihh hvor går tiden bare langsom) hi hi..
Jeg har 2 Bimser som begge er avlshunner. Jeg går også på shows med den bette, hvilket er det hyggeligste i verden.
Jeg skal have mit alder alder første kuld Er hunde nervøs, og selv om jeg har sat mig ind i tingene i mange år, er jeg nervøs for at gøre noget forkert.. -Her kommer i ind i billedet
Til dagligt arbejder jeg med dyr, så er en af de heldige personer der har dyr i hænderne når jeg står op til jeg går i seng hi hi
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 72 Katte: 24 Emner: 3 Svar: 23
A Først kuld 23-07-06 mille og bing 5 stk
B 20-08-07 Merci og Tryson 4 stk
C 13-11-07 Kitty og Bing 1stk
D 07-08-2009 Mille og Tool 2 stk
E 27-10-09 Kitty og Erik 3 stk
jan 2009
Følger: 57 Følgere: 55 Katte: 9 Emner: 22 Svar: 235
Jeg hedder Yvonne,er 31 år og er førtidspensionist. Jeg kommer fra Sønderjylland og er opdrætter af den Norske Skovkat..
DK nobel-dream.
Jeg har lige nu mit 2. kuld hvor der kom 3 stk 1 dreng og 2 tøser
Det første kuld havde jeg i 2009 hvor jeg efter en meget dramatisk om gang kom hjem fra dyrelægen med 3 killinger hvor der ligeledes var 1 dreng og 2 piger.. Men efter 3 døgn hvor vi har flasket dem hver 3. time måtte han desværre bukke under og vi måtte sige farvel til ham.. :o(
Jeg har selv beholdt en af de 2 piger og den anden blev solgt til en familie i Kolding men lige før Jul fik jeg en mail om at hun var blevet påkørt og var desværre død..
Men nu har jeg så haft 1 pige til parring hvor det er dag 21 i morgen onsdag,men jeg tror ikke der er gevinst..Ja og så har jeg en pige der er ved hankat nu..
Ellers så skal jeg vel ha 1 kuld mere.. Hvem ved.. Det er kun tiden der kan fortælle hvad der sker..
Jeg ønsker bare at mine katte skal have det godt..
Ja og har de det godt så har jeg det godt!
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Jeg er registreret opdrætter og jeg har 7 katte, heraf 2 fertile skovkatte piger, 2 fertile skovkatte drenge, 1 skovkatte hankastrat, 1 blandingskastrat og en fertil exotic pige.
Lige nu er der lyserøde dutter på min ene skovpige, og jeg går og afventer det bliver den 29. så jeg kan se om min anden skovpige også får lyserøde dutter.
Det er også planen at min exotic skal have et kuld i år.
Jeg fik mit stamnavn i 2007 og har siden haft et kuld om året:
2008 - 6 killinger
2009 - 6 killinger
2010 - 3 killinger
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 115
Vi har 2 huskatte, en hankat Vagabonden, der som lille var den mindste af kullet og altid sidst til alting. Han er den kat der har levet længst tid - og kan forsvinde i måneder ad gangen. Så fik vi SaraPhina, der nu skal have killinger med Vagabonden her ca. d. 4 feb.
Det er jo så årsagen til, at jeg meldte mig til denne gruppe. Vi har haft mange katte/killinger før SaraPhina, men jeg har aldrig før været på en katteside. Her lever kattene desværre ikke så længe p.g.a en trafikeret vej. Men de holder mussebestanden og rotteantallet nede. SaraPhina er indtil videre indekat, men det bliver nok lidt besværligt her til sommer med alle killingerne.
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 225
Jeg har 2 bengal hvor jeg så også lige har fået killinger nogle små dejlige tyksakker og jeg kan slet ikke tænke mig at komme af med dem
Glæder mig til vi skal snakke om vores dejlige katte her med gode råd og erfaringer
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
Jeg hedder Randi og er 22år, jeg er også helt ny reg. opdrætter af Kurilean Bobtail (venter også på mit stamnavn)
Jeg bor i en lille by tæt ved Skive sammen med min mand og vores datter på knap 2år...
Lige pt. har jeg 2 hunkatte og 1hankat, jeg regner med mit første kuld her først i Marts, glæder mig helt vildt!
Jeg udstiller også en hel del, syns det er super hyggeligt at møde andre mennesker der er lige så katte-tosset som mig selv...
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
jeg er Hanne, jeg har opdrættet Tukenja.
Jeg fik stamnavn i 1991/92..
Jeg har haft 28 kuld.. I alt.
jeg bor i et gammelt hus ude på landet i en lille bitte by..på Sjælland
mine katte og jeg bor sammen med en hund..
Præsentations runde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside