Bengaler ;0)

Bengaler ;0)

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Der sker ikke meget i vores gruppe Der sker ikke meget i vores gruppe

det er for lidt med vores gruppe ang. bengal som jo bare er så skønne og frække ja kira har lige fået killinger men det kan jo ses på flere forskellige indlæg da jeg er meget stolt af hende for det var en meget hård fødsel så nu skal hun ikke have flere det er synd for hende og vi beholder en af hendes killinger måske to smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der sker ikke meget i vores gruppe
  • #1   25. jan 2011 uha tillykke med smuksakkerne,
    min pige fra H kuldet skal ik ha før sidst på året tror jeg, skal ha min oprettet her de tre jeg har smiler har jeg ik fået gjort ups

• #2   25. jan 2011 mange tak og hvor er dine misser smukke ja jeg elsker bengal men dine maine coon or også vildt smukke

• #3   26. jan 2011 tak Grethe har lige sendt min sidste bengalkilling af sted snøft så nu der stille her

• #4   26. jan 2011 ej det er uhyggeligt når man har været sammen med dem fra fødslen jeg giver kun en ud til min datter så ser jeg den så tit jeg vil men kira skal hellere ikke have flere hun har været igennem en hård fødsel og det skulle også bare være et hygge kuld jeg elsker dem allerede og vejer dem hver anden dag håber jeg kan finde ud af hvad køn de er smiley

for vi har prøvet hvor vi skulle have en pige og så viste det sig det var en dreng hi hi

• #5   26. jan 2011 hihi grethe kender alt dor godt

drengene er hurtig til at vise en pose som pung og fra numsen til tissehulet, er der en cm mellemrum :
    pigerne her en numsehul og streg ned til tissehul i

men der kan være nogen der snyder

• #6   26. jan 2011 det kan man da ikke se allerede vel ?? eller kan man smiley
    ved du hvor meget de tager på for ca en uge ja de er kun 3 dage gammel nu men har allerede taget pænt på. Dejligt at se de trives for hvor har jeg været nervøs uh ha

• #7   26. jan 2011 ja de så skønne jamen fra 90g om ugen de blir faktisk godt robuste her har de faktisk fulgt maine coonernes vægt med de 100g om ugen

• #8   26. jan 2011 jeg har lige vejet dem igår nr. 1 vejer nu 153 g og har taget 43 g på nr. 2 149 g og har taget 38 g på nr. 3 163 g har taget 49 g på på kun 2 dage jeg er så glad og kira tager sig så godt af dem smiley

så hvis de forsætter sådan kan de sgatens komme op på 100 g om ugen smiley

• #9   27. jan 2011 hold da op det da en flot vægt dejligt når de bare vokser

• #10   27. jan 2011 ja jeg er også bare så glad og det jeg kan fælge dem daf for dag og bare se de trives det er skønt at se smiley så skal jeg snart veje dem igen for det gør jeg hveranden dag og sikke alle de billeder jeg tager det er helt vildt smiley

• #11   27. jan 2011 hihi ja det er næsten som julegaver hver gang
    tror også jeg har 400 billeder af sidste kuld ups haha

• #12   28. jan 2011 ja der havner jeg nok også ha ha for når de begynder at stavre rundt sker der jo en masse det bliver sjovt smiley

men ville det være en god idé at indhegne lidt af stuen ?? de har en god hyggekrog under trappen hvor jeg har sat stof for over det hele så det er en lille hule de har måske jeg skal indhagne den når de begynder at få øjne så der ikke sker dem noget, men du skal lige høre resultat af hvad de vejer indtil nu på kun 4 dage nr.1 78 g nr. 2 71 g nr. 3 89 g så de kan godt nå at fordoble deres vægt på en uge er bare så glad smiley

• #13   28. jan 2011 hold da op hvor skal de hen i den fart haha

jo det ville være en rigtig god ide til de er renlige og mere sikker på deres omgivelser, så har i også styr på hvor de er.

Kommentér på:
Der sker ikke meget i vores gruppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce