{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Vedr. hund {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er en katte side, men da jeg ik er velkommen på HG, såtillader jeg mig at spørge herinde...

Jeg har en hund som llige har været i løbetid og LIGE da hun kom ud af det blev hendes brystvorter lidt hårde, ligesom ved katten hvis den er blevet gravid..

De er ik mere så hårde som de var, men i stedet syntes jeg at hun har nogen knuder nede omkring brysterne og da jeg også har moderen, og hun kom i løbetid LIGE som Alba kom ud af den og Chili IK fik de hårde brystvorter og ik har de såkaldte knuder, som Alba så bliver jeg selvfølgelig lidt nervøs.. smiley

Er der nogen der ku ha en ide om hva det ku være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. hund
  • #1   7. nov 2010 Nu har jeg ikke den vilde forstand på løbetid hos hunde, men det kan ikke være hormoner ,der gør der kommer knuder ?

• #2   7. nov 2010 Ja jeg har en ide.. HVIS hun IKKE er gravid smiley ... Vores Amanda fik lige efter denne løbetid håde brystvorter UDEN at have set skyggen af en hanhund. Jeg kontaktede Dr.Dyr og hun sagde at det er en hormonel forandring, og at de ville aftage som løbetids hormonerne forsvinder ud af hundens blod. Og Amandas er allerede mere "normale"

Hvis din hund ikke vender tilbage til normalen syns jeg at du skal få taget en blodprøve på hende..

Men giv det lidt tid, og lad være at røre ved dem hele tiden, da det også kan vedligeholde hård heden ifg. min Dr. Dyr..

Knus Lise...

PS: Må man være nys og spørge hvorfor du ikke må være på HG... evt bare send en PB smiley

• #3   7. nov 2010 Som de andre skriver ar det højest sandsynligt p.g.a. hormonforandringerne. Det er ikke unormalt at tævens patter hæver lidt op under og efter løbetid og mælkekirtlerne bliver lidt hårde. Det kan tænkes at det udvikler sig til falsk drægtighed og hun ligefrem begynder at producere mælk og udviser yngelpleje. Det kan være meget stressende for tæven, og i så fald vil det være en god ide at gå til dyrlægen og få noget der hedder Galastop. Mange vælger også at få tæven steriliseret, hvis problemet gentager sig.
    Men hold øje med om "knuderne" vokser, og hvis du er i tvivl synes jeg du skal smutte en tur til dr.dyr. Det er forhåbentligt ikke andet end det beskrevne.

(Jeg er også lidt nysgerrig ang. HG....)

• #4   7. nov 2010 som der er andre der skriver så ka der sagtens være hormoner efter en løbetid det er helt normalt
    efter 2 uger burde det dog være normalt igen
    ellers dr dyr

• #5   7. nov 2010 tja som jeg skrev så kom hun ud af sin løbetid lige som chili kom ind i den og efter chili er komet ud så kan jeg konstatere at hun stadig har det og chili har slet ik noget.. Så det må jo så være mindst 3 uger siden.. smiley
    Faktisk er det nok 4 uger siden hun kom ud af den..

Grunden ved Cath vist noget om... Det er noget af en gammel sag, som også løb her på KG for nogen år siden, men her slap jeg da heldigvis med skrækken. Ik engang en advarsel fik jeg smiley

Men måske man kan finde den i de gamle emner her på KG hvis man søger på: "popcorn og cola" eller omvendt smiley

• #6   7. nov 2010 men tak for svaret det glæder mig at det forhåbentlig bare er hormoner :))

Desuden er hun til salg hvis nogen sku være interesseret i en DEJLIG DEJLIG og MEGET kærlighedsfuld tævehvalp smiley

• #7   8. nov 2010 hvorfor er du ikke velkommen på hundegalleri??

Kommentér på:
Vedr. hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce