Vedr. hund {{forumTopicSubject}}
Ved godt det er en katte side, men da jeg ik er velkommen på HG, såtillader jeg mig at spørge herinde...
Jeg har en hund som llige har været i løbetid og LIGE da hun kom ud af det blev hendes brystvorter lidt hårde, ligesom ved katten hvis den er blevet gravid..
De er ik mere så hårde som de var, men i stedet syntes jeg at hun har nogen knuder nede omkring brysterne og da jeg også har moderen, og hun kom i løbetid LIGE som Alba kom ud af den og Chili IK fik de hårde brystvorter og ik har de såkaldte knuder, som Alba så bliver jeg selvfølgelig lidt nervøs..
Er der nogen der ku ha en ide om hva det ku være?
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
okt 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 110
Hvis din hund ikke vender tilbage til normalen syns jeg at du skal få taget en blodprøve på hende..
Men giv det lidt tid, og lad være at røre ved dem hele tiden, da det også kan vedligeholde hård heden ifg. min Dr. Dyr..
Knus Lise...
PS: Må man være nys og spørge hvorfor du ikke må være på HG... evt bare send en PB
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 518
Men hold øje med om "knuderne" vokser, og hvis du er i tvivl synes jeg du skal smutte en tur til dr.dyr. Det er forhåbentligt ikke andet end det beskrevne.
(Jeg er også lidt nysgerrig ang. HG....)
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
efter 2 uger burde det dog være normalt igen
ellers dr dyr
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Emner: 65 Svar: 338
Faktisk er det nok 4 uger siden hun kom ud af den..
Grunden ved Cath vist noget om... Det er noget af en gammel sag, som også løb her på KG for nogen år siden, men her slap jeg da heldigvis med skrækken. Ik engang en advarsel fik jeg
Men måske man kan finde den i de gamle emner her på KG hvis man søger på: "popcorn og cola" eller omvendt
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Emner: 65 Svar: 338
Desuden er hun til salg hvis nogen sku være interesseret i en DEJLIG DEJLIG og MEGET kærlighedsfuld tævehvalp
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
Vedr. hund
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside