Kvantitative mål for anden anmodning {{forumTopicSubject}}
Jeg foreslår, at jeg sender næste anmodning afsted til Admin, når gruppens medlemstal når 200.
Det er gået hurtigt med at nå første mål på 100 medlemmer, og jeg er glad for, at så mange støtter op om gruppens formål.
På baggrund af den foreløbige hurtige tilslutning, finder jeg det derfor ikke urealistisk, at jeg på gruppens vegne sender næste anmodning, når medlemstallet rammer 200.
Jeg håber, at gruppens formål bliver indfriet en dag, og vi alle kan få en succesoplevelse og rent faktisk få vores konstruktive forslag gennem hos Admin.
Håber fortsat gruppens medlemmer vil være med til, at gøre ikke-medlemmer opmærksomme på gruppens formål. Vi når hurtigere i mål, hvis vi alle arbejde sammen.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Jeg går ud fra du ikke har fået svar på første henvendelse endnu?
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
Det står i foregående tråd.
Jeg har også modtaget personlig svar på en privat forespørgsel på samme emne, der lyder således:
"Hej Glenn Pannerup,
Tak for din mail!
Vi er selvfølgelig glade for al konstruktiv kritik vedr. de nye tiltag og siger tak for dit input. Vi må dog bede om en smule tålmodighed idet vi samler sammen, evaluerer og retter til løbende. Lige præcist hvorledes slutresultatet bliver, kan vi desværre ikke sige noget om pt.
Vi har dog registreret dit input og takker mange gange for din henvendelse!
Med venlig hilsen
Rikke Hein
Invio
Rued Langgaards Vej 7, 5.sal
2300 København S"
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Kan jeg få et link til gruppen, som jeg kan/må sende rundt til mine KG Venner mv ?
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
okt 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 333
Kvantitative mål for anden anmodning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside