Søndag 29/08/2010 -en date måske? {{forumTopicSubject}}
Nå, der skal da lidt gang i gruppen her
Så jeg tænkte lidt på at jeg ville da invitere en pige herinde fra på en "date" - en lidt anderledes en (måske?):
Søndag den 29. august 2010 lukker Bakken (Dyrehavsbakken) for sæson 2010. Det betyder at motorcykelister fra hele landet mødes i København for at køre i samlet flok fra Nørrebrogade til Bakken i Klampenborg.
Jeg regner naturligvis med at deltage i dette - og jeg tænkte da at det var en oplagt mulighed for at se om der var en pige der ville være interesseret i at køre med bag mig til (og evt. fra) Bakken den dag.
I løbet af dagen vil vi naturligvis få kørt noget motorcykel (jeg skal nok instruere dig i hvordan du skal side og holde og så videre inden vi kører - og vi tager evt. en lille "prøvetur" hvis du vil det). Men der bliver også rig mulighed for at snakke, spise lidt og generelt bare få en hyggelig dag.
Når dagen på Bakken er slut så kører jeg dig enten hjem på motorcyklen (eller hvor du nu ellers vil køres hjem), eller du kan tage tog/bus/andet (Klampenborg St. ligger lige ved siden af).
Jeg skal naturligvis nok køre forsigtigt hele dagen.
Her er et billede af min cykel: (link fjernet)
Der er naturligvis ikke noget forpligtende i og efter daten. Vi kan evt. mødes et sted på Nørrebrogade hvor motorcykel-paraden starter eller jeg kan hente dig et aftalt sted.
Paraden stilles op klokken 1700.
Der køres klokken 1900.
Tag gerne noget tøj på hvor du kan tåle der kommer lidt vind: Vi kommer nok til at køre langs Strandvejen mens det begynder at blive mørkt, så der kan godt være lidt køligt.
Ang. kulde er der et lille regnestykke der er praktisk at kunne: Når man kører en motorcykel i 10 graders varme - og man kører 100 km/t bliver kroppen kølet 20 grader ned af vinden: dette gør at man teoretisk kører i -10 grader!
Vi kommer ikke til at køre 100 km/t - og der er nok lidt varmere end 10 grader; men hav det alligevel i mente.
Højhælede sko er lækre - men ikke praktiske på en motorcykel - så vælg sko med omtanke: du har ca 5 x 10 cm til hver fod - under din højre fod har du to 300 grader varme udstødningrør.
Det ville være super hvis du selv har en styrthjelm (hvis du f.eks. kører scooter eller kender nogen der gør) - ellers har jeg to styrthjelme (en til mig og en til dig) - men de er nu indkøbt i forhold til mit lille størrelse 52-53 hoved - men mon ikke det kan arrangeres at jeg fremtryller en hjelm der passer hvis den jeg har ikke passer...
Hvis du har lyst til at deltage så skriv det her - eller send en PB til mig Jeg skal nok lade være med at nævne i tråden at du har skrevet.
Hvis der er flere piger der melder sig inden ugen før så må jeg jo til at vælge - eller trække lod
... hvis der er en fyr der vil prøve at være med på en tur - ja så kan det nok godt arrangeres - men så er det ingen date Fyrer ryger med andre ord bagerst i køen af tilmeldte.
Jamen kom frisk - hvis du vil med
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Søndag 29/08/2010 -en date måske?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside