{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen forslag ?
  • #2   4. maj 2010 Hehe tak , vil jeg da prøve at gøre .. smiley

• #4   4. maj 2010 Okay ,, smiley

Jaa håber det går hurtigt med at han er hjemme igen .. For savner ham godt nok meget .. smiley

Men vil få det bedste ud af det ..

• #5   4. maj 2010 lige præcis... få det bedste ud af det.
    Inviter veninder på hyggesludren, uden at have dårlig samvittighed over at han sidder og keder sig.
    Se de film DU kan lide (måske sammen med en kammerat du ser for lidt til i hverdagen? Eller en veninde?)
    Tag et karbad, nyd stilheden, drik en sjus, læs en bog, sæt din musik på...
    Kort sagt, lav det DU har lyst til, uden at tænke hvad han syntes.

• #6   4. maj 2010 Ja hygge Anja ,til dig og misserne smiley

• #7   4. maj 2010 Jeg er også alene til Fredag i denne uge. Min kæreste er i Forsvaret og tager på skydelejr osv engang imellem, samt et halvt år til Libanon fra August mdr i år.

Jeg nyder at jeg kan gøre hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst til det. Har du ikke en hobby som du kan hygge dig med smiley Jeg maler, tegner, går tur med hunden, hygger med kattene, gør rent, vasker tøj, ser film og ellers har jeg bare en helt normal hverdag som hvis manden var hjemme.

• #8   5. maj 2010 langt varmt bad, smør sig ind i fugtigheds creme, ansigts maske, ind under dynen sammen med alle kattene, en masse tøse film på, og evt. inviter en veninde hjem .. sådan plejer jeg at "fejre" at jeg er alene hjemme (;

• #9   5. maj 2010 Jeg har ingen hobby lige pt , men har et arbejde så arbejder lidt over i denne uge , så går tiden med det:)

Også har jeg fået tandpine så bøvler med det lige nu smiley
    Ret træls ..

Ved ikk om det lyder underligt , men har egentlig ikk lyst til at se nogen af mine veninder lige nu . Ved ikk hvorfor , men vil bare være selv smiley

• #10   5. maj 2010 Jeg gider heller ikke alt muligt når jeg er alene, medmindre det er over længere tid, 14 dage eller 3 uger. Kan bedst lide at det hele er som det plejer, men at jeg bare er mig selv og kan gøre hvad jeg har lyst til :o)

Dvs. spise når jeg har lyst og ikke når manden er sulten hehe og male kl. lort hvis det er det jeg har lyst til eller tage dynen med ind i sofaen og sidde og glo serier eller film.

Jeg har ikke lavet noget ekstra ordinært når manden er væk - ingen massager eller lange karbade hehe Så sidder jeg måske istedet lidt mere på KG eller andet fordi jeg kan :o)

• #11   6. maj 2010 Hehe det er rigtig nok smiley

Jeg laver faktisk ingenting, slapper bare af ..
    Og jeg har heller ikk noget badekar så kan jeg ikk engang tage , selvom det nok kunne være skønt efter en hård arbejdsdag .. smiley

Jeg sover så på sofaen lige pt. men kun til i morgen da manden kommer hjem igen der .. Wee , glæder mig .. smiley

• #12   6. maj 2010 Kommer nok også an på, hvad man har brug for. Jeg har aldrig brugt det, at "forkæle" mig selv med massage, cremer, lange bade, ordne negle ect fordi kæresten er væk. Men til gengæld har jeg så købt ind til en rigtig lækker middag i morgen når han kommer hjem :o) Så bliver jeg forkælet dér :o)

Alt det andet gør jeg i hverdagene - dog ikke massager og lange karbade. Vi har karbad, men har kun været i det 1 gang - bryder mig ikke om det, vil hellere under bruseren :o)

• #14   8. maj 2010 Okay smiley

Amigo - Jaa jeg har ikk kedet mig særlig meget , har bare arbejdet og slappet af og tullet rundt herhjemme og ryddet lidt op og sådan lidt .

Men det er godt nok dejligt at han er kommet hjem igen da smiley

• #16   9. maj 2010 Nej kan jeg godt forstå , det er jo altid noget man skal vænne sig til når det er .. smiley

Kommentér på:
Nogen forslag ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce