velkommen til gruppen ! {{forumTopicSubject}}
Det var dejligt at se at der er opbakning om en have-gruppe!
jeg håber folk har lyst til at fortælle om deres haveprojekter, hjælpe andre med plantespørgsmål og vise deres haver frem!
hvis folk er med på det, så synes jeg lige vi kort skal fortælle lidt om vores baggrund for at holde have, samt hvad det er vi går efter i havehold
jeg skal nok lægge ud!
Jeg er nok ikke et decideret havemenneske, men har altid elsket naturen og været lidt facineret af at selv dyrke sine ting.
jeg kommer fra en familie med have, men ikke noget specielt her. Så erfaringsmæssigt har jeg ikke så meget at komme med, men man lærer jo hele tiden
Jeg har nu min første have, som jeg "fik" da jeg flyttede sammen med min kærste. han havde hus og en meget uplejet have, som der ikke var gjort andet i end at slå græs i mange år...
Så der var jo nok at gå i gang med. Jeg går efter en have der er nem at holde, for jeg ved at jeg ikke kommer ud og luger en masse. Så meget er lagt i græs. derudover så vil jeg gerne have en nyttehave, så der er kommet et par højbede som tjener som køkkenhave og så er der kommet en ordentlig læs frugttræer, som jeg kan gå glæde mig over både når der er blomst i, samt når frugten kommer
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 50 Katte: 9 Emner: 43 Svar: 5.172
Doge har jeg roser i haven, også et par stykker der skal sås nu her. Jeg har en mindre køkkenhave. Det vil sige 3 brøndringe. En med krydderurter, en med jordbær og en til gulerødder og radisser. Dejligt nemt at holde.
Jeg elsker at være kreativ, og bruger ting fra skov og stranden til at pynte med i haven.
feb 2009
Jeg synes at roser er så nemme at holde, og så har jeg ikke så meget forstand på de forskellige stauder....Men måske skulle jeg prøve, nu her når der bliver styr på græsplænen. ;o)
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
feb 2009
Ja der er vist rigtig mange blomster der ikke har overlevet vinteren. Næste vinter, er der nok mange der tager sine blomster ind, hvis det er muligt.
feb 2009
Jeg tror ikke at man kan lave et fotoalbum for gruppen. men ellers kan man jo lave et fotoalbum selv, med sin have og de nye ting man får lavet. ;o)
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
men jeg elsker simpelhen naturen alle de forskellige farver og dyfte
har alt tid ønske mig en have og nu gå det måske endelig i opfyldelse
min plan for min nye lille minie have er at den skal være et fred fuldt sted et sted man kan puste ud og lade op :o)
feb 2009
jul 2008
jeg har alt tid elske at plate blomster og hvad jeg nu ellers har kunne få finger i som barn kan huske at vi have en lille mine køkken have hvor der bare var jord i og den fik jeg lov til at passe og plante og gøre ved men min mor har desvære ingen grønne finger og heller ikke meget viden omkring så fik en lille smule hjælp af min mormor som kunne en lille smule
og jeg må sige at det har givet mig blod på tanden hihi
hihi havede alt tid troedt at jeg ville gå hen og blive gatner eller blomster binder eller pedego elsker nemlig børn :o)
mig i da ser jeg som 25 og er førtidspansionist, det var ikke lige her jeg regnede med at ende men må sige at jeg har godt lever mit liv som jeg har lyst arbejder med det jeg brander for og har efter hånden kun et par enkle drømme jeg mangler at få opfyldt :o)
men hold da op jeg glæder mig til at få den lille have at få jord under nejlene og se det liv der vokser frem :o)
feb 2009
Men nej tror heller ikke at du ved hvem jeg er. Men måske kender vi nogle af de samme folk. ;o)
jul 2008
ja det er måske en lidt ung alder at få det men må sige at det har været det bedste der er sket længe :o)
velkommen til gruppen !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside