{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Grenå udstilling lørdag :D {{forumTopicSubject}}

Halløjsa alle sammen..

Hvordan gik det med de der var til udstilling i Grenå idag??

Synes selv det gik rigtig godt for mine to tøser Regitze og Lady Dream(FLeur), er i hvertfald rigtig stolt..
Lady Dream fik sit CACIB, så hun skal til tyskland næsten gang hun skal afsted smiley

Regitze blev EX 1 i ungdyr klassen smiley

Og de begge var til nominering. Dog tabte de begge, men det var os nogle rigtig flotte katte de var oppe imod + mine to tøser gad ikke mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grenå udstilling lørdag :D
  • #1   11. apr 2010 tillykke søde godt gået

• #2   11. apr 2010 Dejligt for dig smiley

Benita lbev Ex 1 i ungdyr klassen og hun blev blandt dem der skulle nomineres, men blev desværre ikke valgt. Men jeg er rigtig stolt af hende smiley

• #3   11. apr 2010 Mozarts:
    Tusind tak smiley

Anette S:
    Takker smiley
    Jamen dejligt at det også gik godt for dig og kæmpe tillykke.. Kan godt forstå at du også er stolt af din bette tøs smiley

• #4   11. apr 2010 Stort tillykke med dem begge - men dog mest til *min* Gitze PauseKlovn.
    Det lyder som en vellykket første-gangs udstilling for hende.
    Glæder mig til at følge hende videre.

KnuZZ fra Dorthe & Krammedyrene

• #5   11. apr 2010 Tusind tak Dorthe smiley
    Ja det var godt nok rigtig godt, er vrikelig os så stolt og glad.. Ved næsten ikke hva ben jeg skal stå på af glæde, hehe smiley
    Glæder mig virkelig os til næste gang jeg skal til udstilling med hende/dem smiley

Knusser

• #7   11. apr 2010 Stort tillykke til jer der har være afsted på udstilling. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve det engang, men tiden skal også lige være til det. Forhåbentligt ser i også mig på udstillinger til næste år. smiley

• #8   11. apr 2010 Janni - Du skal starte så hurtigt som muligt, for at vænne katten til det fra den er så ung som muligt. Det er ikke nemt at starte ud med en voksen kat, og det er ikke noget jeg anbefaler. Hverken for din, kattens eller dine medudstilleres skyld.

• #9   11. apr 2010 Annie: Jeg regner nu også med at det bliver med en ny kat når tiden er inde for mit vedkommende.

• #10   11. apr 2010
    Først fik Diego sit 3. CAPS med fin ros hos Alexander Platz, så tog han sørme BIV (bla. i konkurrence med Skønne Sierre Leone der er nr. 5 på topkattelisten og blevet BIS et par gange) og også NOM. Flemming Vorbech tog ham på scenen (lidt pay-back for at have stået med deres Bugatti en del gange ) Vi er jo aldrig kommet længere end på scenen hvor vi har fået en stemme eller to, så stor var min overraskelse da han ensstemmigt blev BIS hankastrat

Jeg fik rendt op på scenen på det forkerte tidspunkt, og så ikke op på det rigtige osv osv.
    En fin skovkat (så vidt jeg husker, var liiidt forvirret) blev BIS hunkastrat, Diego blev så BOX med to stemmer og hun BIS med tre stemmer.
    Så jeg svævede da også lige på en lyserød sky og var sååååå stolt af Diego og glad.

Jako opførte sig rigtig flot lørdag hos Marjatta Koskenkangas, men tabte desværre CAGPIB'et et laang tids overvejelse hos dommeren

Søndag var begge katte oppe hos John Rudolph. Trods andres fortælling om t han skulle være lidt kedelig og tavs så oplevede jeg ham som meget jokende og god til at fortælle om katten.
    Jako tog i dag CAGPIB'et fra modstanderen og tabte BIV'et til en fin hunkastrat.
    Diego fin sit CAPS, tog BIV og til NOM var mine to drenge så oppe mod hinanden, så der både tabte og vandt jeg
    Diego tog det rigtig flot på scenen i dag og blev båret af Tine Larsen. Har blev han igen BIS hankastrat, 4 stemmer og 1 på en bimse. I dag var jeg så knap så paf, så huskede ikke at gå op før tidligt Han blev igen BOX med to stemmer, og en norske skovkat (mener det var den samme som igår) blev BIS med tre stemmer

Så nu har jeg to fine pokaler og en del foder og grus efter Diegos premier og min "løn" som chefsteward

• #12   12. apr 2010 Heidi - Whee, fedt. Mange tak :oD Jeg var vist så optaget af den første gang jeg var chefsteward, og at Diego vandt, at jeg intet opdagede omkring mig, hehe

• #14   12. apr 2010 Okay, tak for det. Ærgeligt med forbindelsen. Man bliver bare såå muggen over sådan noget :o(

• #16   12. apr 2010 Så har jeg også sat foto ind fra udstillingen i Grenå smiley

• #17   13. apr 2010 Heidi - Det er kun fra nominationen du har, og ikke selve sceneshowet, ikk?
    Men tak for kigget, det er sjovt at se sig selv og katten :o)

• #19   14. apr 2010 Heidi - Det var også bare lige for at være sikker på at jeg ikke havde overset noget, hehe. Men det var da hyggeligt at I lige kiggede forbi :o)

Kommentér på:
Grenå udstilling lørdag :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce