{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Robert Pattinson: Twilight {{forumTopicSubject}}

<b>Den smækre skuespiller er ikke begejstret for sit vampyrlook.

</b>Det er sikkert de færreste teenagepiger, som vil give Robert Pattinson ret i dette, men ifølge ham selv ligner han mere en transvestit end en frækkert, når han giver den som vampyr i Twillight.

Når øjenbrynene er plukket, og make-up’et er plastret på, får den delikate vampyr stærke associationer til andre mænd med forkærlighed for mascara.

- Du kommer til et punkt, hvor du tænker; ok, jeg ligner virkeligt en transvestit lige nu, afslører Robert Pattinson

/KigInd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Robert Pattinson: Twilight
  • #1   22. mar 2010 sådan noget make up kan hurtigt blive alt for meget.
    så jeg forstår udmærket godt det han mener,og det var ikke så vildt i den første twilight.

anne

• #2   22. mar 2010 Okay er ikke med - hvor mange film er der lavet ? :o)

• #3   23. mar 2010 der er lavet tre,de to er udkommet på dvd,og nr 3 kommer til sommer i biografen.

anne

• #4   23. mar 2010 Okay og nr 2 hedder New Moon eller er det nr 1?

• #5   23. mar 2010 nr 1 hedder Twilight
    nr 2 hedder New Moon
    De to er udgivet på DVD

nr 3 hedder Eclipse
    og nr 4 hedder Braking dawn

smiley

• #6   23. mar 2010 det er nr 2.

1: twilight
    2: new moon
    3: elipse
    4: breaking dawn : som nok bliver delt i 2 film..

• #7   23. mar 2010 suzette to film??? nå... jeg fandt en trailer for noget breaking dawn tror du det er sådan en teeser de har lagt ud, de siger jo at de godt kan li at ligge lidt ud til fansene...

• #8   23. mar 2010 søde dem som dufinder på nettet er lavet af fans, den sidste er slet ikke lavet endnu søde, de begynder først indspildningen en gang i efteråret..

• #9   23. mar 2010 jeg sys nok men jeg skal lige prøve at finde den, men jeg forstår ikke hvor de så har klippene fra....

• #10   23. mar 2010 de har det fra forskellige klip fra andre film som de har sat sammen :0) de er ret gode, men ikke ægte :0)

• #11   23. mar 2010 hmm ser lige om jeg kan finde det... smiley

• #12   23. mar 2010 du så dem inde på yt ikke? når du ser dem igen så kig godt efter der står fan made :0)

• #13   23. mar 2010 ja her stod det også, jeg kunne heller ikke forstå det, fanmade trailer.... irriterende fans så lad dog være med at snyde mig... hihi...

• #14   23. mar 2010 hehe jeg har også selv set dem og troet på dem :0)

• #15   23. mar 2010 skod.. smiley

• #16   23. mar 2010 glæder mig personligt mest til den sidste, (:

-kender handlingen, og vil virkelig gerne se hvordan det kommer til at se ud på film.. (:

• #17   23. mar 2010 ja me to,men håber faktisk de deler den i 2 for bogen har virkelig mange fede ting som aldrig ville kunne probbes ind i en 2 timers film..

• #18   23. mar 2010 Det tror jeg også at de gør, ellers klipper de en masse vigtigt ud, ligesom den sidste Harrypotter det blev lavet..

men den sidste opdeler de vist heldigvis..

• #19   23. mar 2010 jeg glæder mig bare til at læse new moon og til at få resten af bøgerne indtil viderer.....

• #20   23. mar 2010 Haha.. smiley .. Det er sjovt han mener det..
    Jeg er kæmpe fan af Twilight sagaen, og synes helt sikkert at der er få der er lige så stor en fryd for øjet som han er.. ^^

• #21   23. mar 2010 Synes nu at Jacob er den lækreste fyr der er med i filmen New moon (;

• #22   23. mar 2010 hehe for os lidt ældre er det mest lovlig at savle over robort p, men ja jacob er absolut ikke dårlig :0)

• #23   23. mar 2010 Suzette W

jeg savler også over ældre mænd, og når "unge" må savle over jeres aldersgruppe af mænd, så må i vel også savle lidt over vores, det så praktisk at man kan bytte (;

• #24   23. mar 2010 LOL godt sagt

• #25   23. mar 2010 ;D

• #26   23. mar 2010 hehe smiley

• #27   23. mar 2010 vil også snakke med.... )
    he he min helt store helt er DR.CARLISLE CULLEN,han er bare for lækker....: )
    glæder mig til at have læst alle bøgerne.

anne

• #28   24. mar 2010 der er jeg enig med dig Anne.. han er virkelig lækker,

• #29   24. mar 2010 ja han er hot Anne....

• #30   24. mar 2010 Haha, jeg må give ham ret smiley Synes godt nok de vampyrer er for fesne, men okay, jeg er så også "vokset op" med Anne Rice og hendes vampyrunivers. Synes der er betydeligt mere stil over det, istedet for de der fesne vampyrer som "skinner som diamanter i sollys".

Har lige set de to twilight film... Ikke lige min kop the, men varulvene er flotte smiley Meget sejere end de der trans vampyrer *LOL*

• #31   24. mar 2010 skønt at jeg ikke er den eneste der er vild med Carlisle,for han er da bare mums...hi hi

camilla dk bønsdorff.

ja se der er vi jo så total uenige,syntes netop at twilight har et helt andet univers end andre vampyrfilm.
    det her er ikke det typiske soven i kister og ikke kommer ud i dagslys,og intet med at skal have en pæl gennem hjertet.
    og ikke alt den der splatter,som jeg bare ikke gider bruge bare 2 minutter på.
    der er den her bare så genial i forhold og skildre vampyere på en ny måde.

anne

• #32   24. mar 2010 Jeg snakker om romaner, Anne Rice har skrevet adskillige vampyrromaner og nej, det er sgu ikke splatter.. Jeg synes bare ikke der er nogen konsekvenser i forhold til at være vampyr, i Twilight. Det er for sukkersødt og fesent efter min opfattelse. Men skulle da ikke undre mig om mange teenagepiger falder i svime over det smiley

• #33   24. mar 2010 helt enig med dig anne, steffani viser en helt ny siden som ikke rigtig før lige på nær i en vampyrs bekendelser er blevet set, nemlig vampyr med somvidighed og vegetar spisevaner :0) og bare at det hele er fra en drøm hun havde.. prøv at tænk at have sådan en fantasi.. damhh hun er genial

• #34   24. mar 2010 ja det er hun,det er så fantastisk det hun har fået ud af en drøm.
    det er fuldstændig vildt.
    har aldrig hørt om anne rice,og mener nu nok der er konsekvenser forbundet med at være vampyr i twilight.
    og hvorfor skal vampyrer i øvrigt være onde og kun leve af menneskeblod.
    syntes stephenie er genial.

anne

• #35   24. mar 2010 Nej, det kan jeg godt høre du ikke har smiley Men hun var nu også temmelig nyskabende i forhold til sine vampyrkrøniker. Dog uden at være fesen, hehe smiley

• #36   24. mar 2010 hvor gamle er de romaner og hvordan beskriver hun vampyrer,nu er jeg jo nysgerrig.
    he he kan nu godt lide dit udtryk "fesen" he he

anne

• #37   24. mar 2010 Hehe smiley

Den første roman er fra 1976, Interview with the vampire, som jo også er filmatiseret engang i 90'erne med Brad Pitt og Tom Cruise i hovedrollerne. Det er den eneste roman som er blevet filmatiseret.

Du kan se udgivelserne på de resterende her: http://www.annerice.com/Bookshelf-VampireChronicles.html

Her er hvordan Anne Rice selv beskriver sine romaner og skildringer af vampyrer:
    "My vampire novels and other novels I’ve written... are attempting to be transformative stories… All these novels involve a strong moral compass. Evil is never glorified in these books; on the contrary, the continuing battle against evil is the subject of the work. The search for the good is the subject of the work… Interview with the Vampire... is about the near despair of an alienated being who searches the world for some hope that his existence can have meaning. His vampire nature is clearly a metaphor for human consciousness or moral awareness. The major theme of the novel is the misery of this character because he cannot find redemption and does not have the strength to end the evil of which he knows himself to be a part. This book reflects for me a protest against the post World War II nihilism to which I was exposed in college from 1960 through 1972. It is an expression of grief for a lost religious heritage that seemed at that time beyond recovery... One thing which unites [my books] is the theme of the moral and spiritual quest. A second theme, key to most of them, is the quest of the outcast for a context of meaning, whether that outcast is an 18th century castrato opera singer, or a young boy of mixed blood coming of age in ante-bellum New Orleans, or a person forced into a monstrous predatory existence like the young vampire, Lestat… In 1976, I felt that the vampire was the perfect metaphor for the outcast in all of us, the alienated one in all of us, the one who feels lost in a world seemingly without God. In 1976, I felt I existed in such a world, and I was searching for God. I never dreamed that the word, vampire, would prevent people from examining this book as a metaphysical work. I thought the use of the word was a powerful device... The entire body of my earlier work reflects a movement towards Jesus Christ. In 2002, I consecrated my work to Jesus Christ. This did not involve a denunciation of works that reflected the journey. It was rather a statement that from then on I would write directly for Jesus Christ. I would write works about salvation, as opposed to alienation"

Her er lidt læsestof:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Anne_rice
    http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_de_Pointe_du_Lac

Jeg vil smutte i seng nu, i modsætning til vampyrerne holder jeg af min søvn (om natten) smiley

• #38   24. mar 2010 har godt set interview with a vampire,så helt ukendt for mig er hun jo ikke.
    tænkte bare ikke lige på at det var hende der havde skrevet den.

he he,ja jeg vil også gerne sove om natten.... : )
    så sov godt camilla.

anne

• #39   25. mar 2010 Jeg elsker en vampyrs bekendelser og jeg synes også det er en skønt univers og det er pragtfuldt at der er vampyr med samvittighed, men man kan ikke sammenligne twilight universet med det univers Anne rice har i sine bøger.

Jeg elsker vampyrer og har altid gjort det, så det er også en af grundene til at jeg elsker Twilight universet, netop fordi at vampyrerne er gjort til de her helt fantastiske væsner der er smukke og samtidig er et stort rovdyr. Jeg personligt kan ikke se noget fesent ved de vampyrer der er i dette univers, ja de er blevet glorifiseret men det er netop det jeg elsker ved det. Jeg kan ikke se hvorfor vampyrer ikke skulle kunne være gode væsner, eller hvorfor de ikke skulle kunne vælge at være gode væsner.. Og jeg synes da bestemt der er en virkelig stor koncekvens ved at være vampyr i det univers, netop det at de lever for evigt, det gør det jo ret svært for dem og det at de skinner som diamanter i solen det begrænser dem jo også betydeligt.

• #40   25. mar 2010 helt enig pia, prøv at forstil dig at være nødtil at skulle flytte hver 4-5år elllers ville folk lægge mærke til du ikke bliver ældre..

• #41   25. mar 2010 Haha, kan godt høre jeg har med fanatikere at gøre, så tror bare jeg smutter igen - for mig har Twilights figurer ikke en dyt med vampyrer at gøre, det er en sukkersød omgang teenage fiktion, men fred være med det og jer som er til det smiley

• #42   25. mar 2010 hihi ja det er sjovt så forskelligt vi ser på det univers smiley

• #43   25. mar 2010 Hehe, ja, det er det smiley Det er heller ikke for at sige noget dårligt, I må ikke misforstå mig. Vi er jo alle forskellige og har hver vores smag, ville jo også være kedeligt hvis alle var ens smiley

• #44   25. mar 2010 ja lige præcis, det ville virkelig være en kedelig verden så...
    Men jeg tror altså heller ikke nogen af os tager det på den måde... smiley

• #45   25. mar 2010 syntes at det er fint at andre vampyrer kommer på banen,og at Camilla har en anden mening om twilight er helt fint med mig....: )
    altså ikke noget jeg bliver muggen over,hvorfor skulle jeg blive det.
    er bare faldet total for det her univers som så mange andre.

anne

• #46   26. mar 2010 Det var godt at høre. Hvis det hjælper noget, så synes jeg varulvene var lækre smiley

• #47   26. mar 2010 he he...holder mig til vampyrene...: )
    er jo noget vild med ham carlisle,syntes han er utrolig HOT....: )

anne

• #48   27. mar 2010 Jeg må sige jeg er ogs ret begejstret for vareulvene - jeg sys faktisk ikke nogle af dem er lækre - men jeg elsker den måde de forvandler sig på og det at de ikke er sådan nogle grimme monstre men at de bliver til utrolg smukke ulve - det er endnu en ting jeg er ret glad for ved det her univers at monstrene i historien kan være gode og smukke.. smiley

• #49   27. mar 2010 kan også godt lide ulvene,det er slet ikke det.
    også er de bare kæmpe store i forhold til andre film hvor der er varulve med.
    og som du siger så er det en anden måde de forvandler sig på.

anne

• #50   28. mar 2010 ja jeg elsker bare hele hendes tankegang ang det univers hehe jeg er totalt skudt i universet.. jeg vil bo i det...

• #51   28. mar 2010 selvfølgelig skal du det pia...: )
    syntes at det er så fantastisk det der kom ud af hendes drøm.

anne

• #52   28. mar 2010 Jeg er enig med Camilla, men det ved i jo godt her i gruppen hehe

Generelt tror jeg bare ikke at jeg kan blive "forelsket" i en eller flere personer fra en film, uanset hvilken. Og det samme gælder selve filmene, eller bøgerne. Sidst jeg var "forelsket" og fan af en / nogen var da jeg var helt ung teenager og skulle gå klædt som Kelly og Brenda fra Beverly Hills haha smiley Og så var drømmen selvfølgelig at være kærester med den seje Dylan *LOL*

Så nej hverken denne film eller andre vil kunne få mig helt op at køre, tror jeg er over det :o)) Jeg har drømt om dem jeg har skulle drømme om i tidernes morgen, Brad Pitt osv. Ikke at man nogensinde kan blive for gammel til det - jeg kan bare ikke leve mig SÅ meget ind i det :o)

På trods af det har jeg dog set Huset På Christianshavn, samtlige Dirch Passer film, Matador, Olsen Banden flere gange end jeg kan tælle, men ikke pga lækre skuespillere haha smiley Elsker gysere og gamle danske film :o))

• #53   28. mar 2010 jeanette.

nu du nævner det med at gå klædt som nogen,så kan jeg huske da madonna kom frem.
    jeg havde været inde og se helt vild med susan,så jeg skulle selvfølgelig have samme hår som madonna og ligeså mange armbånd....: )
    ret sjovt at tænke tilbage på.
    må sige at det er første gang jeg har været så opslugt af film og bøger,som jeg lige er med twilight.
    elsker også de gode gamle danske film...: )

anne

• #54   29. mar 2010 Ja tror de fleste har nogle ret akavede teenage flip hehe smiley

Det værste er når man ser gamle billeder - hold op hvor ser man ud *GG*

• #55   29. mar 2010 åh nej,det er noget af et syn....he he
    vi så godt nok ret kiksede ud,men syntes nu alligvel at 80´erne var en utrolig tid.
    meget af det musik vi hørte er jo stadig det de unge i dag hører,og en ting som yoyo´en har også været oppe flere gange.
    ville nu gerne opleve den tid igen,bare lige lidt...: )

anne

Kommentér på:
Robert Pattinson: Twilight

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce