21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Vinderen af Dec. lodtrækningen.. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder med 3 fine overraskelser foran mig, og har nu trukket lod om dem. Host host.. Dvs at jeg har snydt lidt.... Der var faktisk kun 3 personer (ud over mig selv) som har vundet et nr igennem de 3 konkurrencer vi i den løbende månede har afhold...
JEg har bestemt mig for at i hver får tilsendt en lille juleoverraskelse, og vinderne er:
Rikke P
Frk nat
Mette C
Hvis i alle sender mig jeres adresse, skal jeg nok sende den velfortjente overraskelse afsted til jer.. Send den gerne over PB..
Ellers vil jeg gerne sige tusin tak for god opbakning.... I er super gode alle sammen..... Det har været en fornøjelse at se alle jeres fine billeder....
Rigtig glædelig jul fra gruppens administrator. Hilsen Michelle...
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Og tak for at du i det hele taget har lavet sådan en hyggelig gruppe til os, og brugt så meget tid på vejledning m.m.
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 126 Svar: 526
Glædelig juuuuuuul!!!!!
sep 2009
Følger: 45 Følgere: 47 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 409
Jeg vil også sige tusinde tak fordi du har lavet denne gruppe og inviterede mig i tidernes morgen ;O)
Jeg er meget glad for denne gruppe og dine utallige vejledninger og din store tålmodighed og hjælpsomhed i forbindelse med billederedigeringen ;o)
Jeg havde aldrig selv lært det uden dine vejledninger...
Samtidig vil jeg endnu engang sige tusinde tak for din december julekonkurrence, som jeg synes har været super sjov at være med i...
Vil tilsidst ønske dig en rigtig glædelig jul ;o)
Og tusinde tak for din super søde PB hilsen ;o)
maj 2008
Følger: 32 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 125
Vinderen af Dec. lodtrækningen..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside