{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Odense sygehus d.1/12-09 {{forumTopicSubject}}

Så er vi lige kommet hjem fra vores første besøg på Odense sygehus. Det var nu ikke helt som vi forventede. Vi havde regnet med at de ville være meget positive og sige at det kunne sagtens lykkedes, men vi fik faktisk af vide at 2/3 bliver gravide igennem det offentlige, med den sidste 1/3 med ud i privat for at blive gravide. Overraskede os meget at chancerne for det ikke var større. Så fandt de jo også lige ud af at jeg danner for mange mandlige homoner, og for mange æg. Men de æg jeg danner, bliver aldrig til mere end det. Trist,
Min kæreste har så nok jordens dårligste sædkvalitet, hvilket heller ikke gør det meget nemmere. Ud af de her mange millioner, så har han ca. 7-8 levende sædceller. Ikke 7-8 millioner, men 7-8 stk. Så vi var meget triste begge to på hjemturen.

Vi har jo tidligere været i Horsens, hvor vi fik af vide at det skulle nok lykkedes for os, og så slemt var det heller ikke. Så vores glæde forsvandt lidt. Ville bare gøre alt for at kunne give min kæreste et par små sko i julegave, og sige " jeg er gravid" men lægerne i Odense sagde at der ville gå 6 uger ca inden de ville gøre deres første forsøg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Odense sygehus d.1/12-09
  • #1   9. jan 2010 hvis du danner for meget mandlighormon lider du af pco (polycystiskovarie syndrom) og det er æg men folikler dine ægstokke danner, men ja de modnes ikke.

hvis din kærestes sæd er så dårlig bør de lave mikcro inseminering, altså at de vælger en leve dygtig celle og putter den ind i æggene, dette giver dog ikke garenti for at ægget lader sig befrugtet. dagen efter at cellen er i ægget, bude den første deling være i gang og æggene bør være klart til at blive sat op igen.

nu kan man så betragte sig selv som værende gravid de næste 12 dage, hvor man ikke må karbade,dyrke sex eller holdsport.drikkes the kaffe og cola, der må ikke ryges osv man skal leve rimeligt afsondret, men det er det værd. så tages der en blodprøve som fortæller om det er lykkedes at opnå graviditet.

i øvrigt syntes jeg i skal bede om at komme til fertelitets klinikken i skive, de er landets førende inden for området, og har en stor procentdel der opnår at få et barn.

• #2   9. jan 2010 Mange tak for denne besked. Det gav en lidt bedre forklaring på det hele, end den de gav på odense sygehus. Jeg tror vi sigter efter at blive flyttet til Skive,

Kommentér på:
Odense sygehus d.1/12-09

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce