{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

den "nye" killing og "gamle" kat {{forumTopicSubject}}

Ja så blev vi heldige ejere, for en uge siden, af en lille sød killing på 12 uger, vi har i forvejen en kat på 1½ år, de er begge hunkatte. De første par dage ville den "gamle" slet ikke snakke med den lille eller noget, nej hvor fik hun mange høvl, så begyndte de stille og roligt og lege og jagte hinanden, og nu, ja nu har den lille anset den store til at være hendes mor og prøver på at få mælk fra hende og den "gamle" tillader det til og med, som var det hendes egen killing. Hun har aldrig haft et kuld killinger selv. Det er så sødt at se. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den "nye" killing og "gamle" kat
  • #1   28. nov 2009 Hehe..Sådan er katte jo..xD
    Den gang vi havde killinger prøvede de at få mælk fra vores hankat..xD....SKØRT..!!! smiley

• #2   29. nov 2009 GGGG smiley

• #3   29. nov 2009 Nåå hvor sødt ;o) Men ikke underligt for nogle katte kan godt gøre dette...

Dengang vi fik Bimse for 13 år siden, gik bamse i falsk graviditet og fik mælk i patterne og Bimse lå og patte ved hende.. Hun gik ind og var mor for hende....... Her er et billede i skal se ;o)

(link fjernet) 16:55:11

• #5   8. dec 2009 Jeg synes da også lige, at jeg vil dele lidt med Jer smiley

Den 30. Maj i år var jeg verdens ulykkeligste kvinde, eftersom mit allerkæreste eje valgte at sige farvel (pga alderdom) efter 14 dejlige år, hvilket rent faktisk er halvdelen af mit eget liv.
    - Jeg har ikke været mig selv siden, men den 3. December følte jeg, at det var på tide, at komme ud af busken, og stå ansigt til ansigt med de her skønne væsener. - Det var ved denne lejlighed jeg forelskede mig i en anden nuttet, dejlig og charmerende lille mis på 5 mdr., og jeg nænnede ikke at gå før jeg havde takket ja og taget hende med mig hjem.
    - Navnet kan jeg ikke komme bort fra, selvom nogen mener, at man ikk bør kalde 2 katte op efter hinanden, men Minnie er et nuser navn til en nuser kat, og et navn, der ligger mig så stærkt på sinde, men der er ingen tvivl om, at de er 2 forskellige misser, og dermed også skal behandles således.

Nu føler jeg en masse glæde i hverdagen igen, og positiviteten er begyndt at komme tilbage, og så glæder jeg mig usigeligt til at holde hendes første jul/nytår, og se hvordan hun reagerer på begge events smiley

Smut endelig forbi min profil og se billeder af lillemissen. Kommentarer, breve, og hvad Jeres store hjerter ellers begærer, er meget velkomne smiley

Kommentér på:
den "nye" killing og "gamle" kat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce