{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Så det snart Hillerød 7-8 nov. {{forumTopicSubject}}

Så er startskudet til Hillerød 7-8 nov. snart gået.

Og jeg er gået i gang med at vaske katte smiley Bonnie var den første der kom i bad her til aften (det var faktisk menningen jeg skulle have vasket alle 4 killinger i dag...MEN så kom stormen og kulden over os og temperaturen i huset faldt til 14 grader bbbrrrrr......har gået med tyg trøje hele dagen....bbbrrrr.....Så NU er temperaturen endelig nået op på 25 grader igen og jeg skal derfor igang med at vaske Thunder lige omelet smiley

Bonnie var bare SÅ GOD hun var lidt skeptisk men fandt sig i at blive våd og sæben nåh ja....den lugtede måske ikek så godt i hendes næse men det gik. Vi afsluttede badet med at Bonnie stak hele hovedet ned i min ene hånd og skød ryg op til bruseren mens hun bare spant som en lille bil smiley Alt i alt må man sige et perfekt lykkes første bad smiley Vi er meget stolte smiley

Trolleyen er pakket med 3 sæt gardiner plus ekstra sæt (i tilfælde af katten tisser i det første sæt) og to doo liste er påbegyndt...vi nærmer os fredag aften hvor ALT skal være klart og parat.

Der er betalt på forhånd og bestilt pladser i god tid smiley Vi er SÅ snart klar smiley

Yill er meldt til i åben klasse sammen med Cassie (Casiopeia) og Thunder, Star, Bonnie og Amaretto er meldt til i killingeklassen begge dage smiley Håber det blir hyggeligt og sjovt.

Er her andre der skal med til Hillerød ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så det snart Hillerød 7-8 nov.
  • #1   7. nov 2009 uhuuuu ;D

Det gik bvare SÅ godt i dag smiley Jeg kunne ikke være mere tilfreds...eller jo det kunne jeg da godt hvis vi havde vundet en af de 3 nomineringer vi blev udtaget til smiley

Alle kattene var søde og der var enda nogen der havde overskud til at spinde og kun Cassie var lidt nervøs.

Både Yill og Cassie og Amaretto var oppe til nominering med blev desværre slået af nogle andre der var ældre og derfor bedre udviklet.

Men vi kom hjem med 2 gange ex1, 2 xCAC (certifikat mod titlen champion)
    og 1 ex 2 og 1 ex 3 og de sidste 2 her er jeg rigtigt glade for for der var 7 katte i den klasse og med de linier jeg bruger er det altså et SUPER flot resultat smiley Så vi er glade og stolte og glæder os til i morgen

• #2   8. nov 2009 WUUUUHUUUUUU......VILDT

Det har bare været en KANON udstilling havde det ikke været for Heidi fra Red Riding Hood som i øvrigt fik BIS for sit pragtfulde røde kuld smiley TILLYKKE med det Heidi smiley Ved jeg ikke hvordan jeg skulle have nået alle 6 katte da deres klasser kolminerede helt vildt i dag. Men jeg kunne forstå på Heidi at det var gået fortrinligt bortset fra at Thunder var møgfræk smiley men på den gode måde hi hi smiley

Vi kom hjem med 3 vindende killinger i deres klasse Thunder, Bonnie og Amaretto fik alle EX1 smiley Star fik en flot 2. plads og en meget fin bedømmelse syns jeg smiley
    Amaretto vandt nomineringen og kom på scenen smiley er i gale jeg fløj rundt og lignede en flækket træsko resten af udstillingen hvor var vi lige gode og stolte ;D

Yill blev Champion i dag smiley endnu en overdrevet suces men helt ærligt hun tabte nomineringen da dommeren ville have hun skulle have større øre....ja ja havde hun større øre og kom ud i et blæsevejr ville hun flyve væk XD Så tja...men sådan er det at være på show. Nogen gange er man bare ikke enige med dommerne smiley Hendes øre passer til hendes hovede sådan er det.

Cassie fik sit CAC og Jette der var dommeren var meget imponeret over hendes str. hun er jo kun 10 md. og ligger på ca. 6 kg smiley Så alt i alt en fantastisk udstilling og endnu engang stor takt til Heidi fra Red Riding Hood for at hjælpe med at udstille mine skønne misser smiley og Hjælpe med at slæbe os derind TAK.

Heidi har i øvrigt en ledig killing fra sit BEST IN SHOW kuld ;D

Kommentér på:
Så det snart Hillerød 7-8 nov.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce