Dannebrog= racistisk? {{forumTopicSubject}}
<b>Jeg synes i skal læse nedenstående og give jeres vurdering af det i læser. Det er skrevet af en fyr og det er hans spørgsmål - han er nemlig forvirret....
</b>Jeg har her for 8 måneder fået tatoveret et dannebrog flag, på mit venstre bryst. Så her for nogle uger siden, sagde min kæreste til mig, at nogle af hendes veninder, havde sagt at det var super racistisk, og det var synd jeg havde sådan en. Det blev jeg sku lidt stødt af høre!
Den anden dag skulle jeg så på tanken en tur, da havde jeg bar mave, fordi det havde været varmt hele dagen. Så spurgte min kæreste om jeg ikke skulle have en trøje på, hvis nu der var nogle indvandre der så mig. Men jeg har tit gået med bar mave, og der er også mange indvandre der har set den.
Grunden til jeg egenlig fik lavet tatoveringen, er af ren og skær fædrelands kærlighed. Jeg synes på ingen måde det udstråler noget racistisk!
Min lillebror har en magen til, han går i klasse med flere tyrkere og pakistanere. De siger at flere af deres venner har tatoveret det pakistanske flag. Så hvis mit er racistisk, hvad er deres flag så?
feb 2009
Følger: 53 Følgere: 51 Katte: 13 Emner: 102 Svar: 2.074
det er da ikke racistisk at have tatoveret Dannebrog nogen steder på kroppen,sådan noget pjat.
hagekorset er racistisk og uhyggeligt.
bare min mening.
anne
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
jeg kunne selv finde på at få tatoveret dannebro.
og hvis der er nogen der har et problem med det, så er det sku noget de selv må ligge og rode med. det kan jeg virkelig ikke tage hensyn til. nu lever vi gudskelov i dk.
sådan noget som hagekors er jeg derimod dybt imod. det er direkte respektløst at rende rundt med sådan noget
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 172
nov 2008
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 58 Svar: 312
nov 2008
Dannebrog= racistisk?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside