Besøgs-"ven", tilbydes.. :) {{forumTopicSubject}}
Jah, jeg har desværre ikke midler til at tilbyde katte pasning, etc. her hjemme. Dels fordi jeg studerer, og andet fordi jeg ikke må have flere katte hvor jeg bor og ikke engang kan få en særdispensation til "ferie" dyr.
MEN, Dusty min store hankat er blevet jævnlig besøgsven nede på vores lokale plejehjem, hvor han bringer stor glæde, og gode stunder. Dog må han ikke komme med ind, og det nager ham og mig en smule.
DERFOR, vil vi gerne tilbyde vores besøgs-egenskaber til andre, måske ældre, eller andre som kunne trænge til lidt selvskab. Han er tilfreds med at køre bil, blive båret, nusset, sidde i cykelkurven når vi skal nogen steder, sidde pænt i vognen når vi handler, og så vi er "mobile" så vidt det kan lade sig gøre.
Desuden har jeg haft en del pleje-missere i årenes løb, og han er meget underdanig, og god til at skabe en positiv kontakt med andre katte og dyr generelt. Er opvokset med en schæfer og en papegøje. Så hvis nogen har en kat, og måske ænsker nummer 2 men er bange for reaktionen ved at anskaffe sig nummer to, kommer vi også gerne på besøg. Er desuden opvokset med børn i alderen 15 år til 2 måneder, og ELSKER børn..
For en god ordens skyld må jeg hellere nævne at Dusty kun kommer ud i sele, spiser Royal Canin foder, aldrig har fejlet noget, bliver vaccineret hvert år, chippet og øremærket, og har hverken haft lopper eller orm.. Så ingen smittefare ved at få besøg af ham..
Vi bor i 7600 Struer, og kigger gerne forbi nærområdet, hvis nogen har lyst til besøg, nus og ubetinget kærlighed..
apr 2008
Følger: 107 Følgere: 101 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.604
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 50 Katte: 9 Emner: 43 Svar: 5.172
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
Forstår bare ikke hvorfor han ikke må komme med ind, - det må man godt på "mit" plejehjem.... her kommer af og til hunde på besøg og beboerne elsker det....
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 357
Jeg har set flere børn/familiemedlemmer som tager hunde med ind dernede, men de må kun gå med ind på den enkelte stue så vidt jeg har forstået.. Men Dusty elsker det, og vi ville elske at blive "faste" besøgsvenner.. -Bare smilet en kat kan bringe frem når den hopper op i en fremmeds skød, er mere end nok, inde eller ude..
Besøgs-"ven", tilbydes.. :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside