{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Besøgs-"ven", tilbydes.. :) {{forumTopicSubject}}

Jah, jeg har desværre ikke midler til at tilbyde katte pasning, etc. her hjemme. Dels fordi jeg studerer, og andet fordi jeg ikke må have flere katte hvor jeg bor og ikke engang kan få en særdispensation til "ferie" dyr. smiley

MEN, Dusty min store hankat er blevet jævnlig besøgsven nede på vores lokale plejehjem, hvor han bringer stor glæde, og gode stunder. Dog må han ikke komme med ind, og det nager ham og mig en smule.

DERFOR, vil vi gerne tilbyde vores besøgs-egenskaber til andre, måske ældre, eller andre som kunne trænge til lidt selvskab. Han er tilfreds med at køre bil, blive båret, nusset, sidde i cykelkurven når vi skal nogen steder, sidde pænt i vognen når vi handler, og så vi er "mobile" så vidt det kan lade sig gøre.

Desuden har jeg haft en del pleje-missere i årenes løb, og han er meget underdanig, og god til at skabe en positiv kontakt med andre katte og dyr generelt. Er opvokset med en schæfer og en papegøje. Så hvis nogen har en kat, og måske ænsker nummer 2 men er bange for reaktionen ved at anskaffe sig nummer to, kommer vi også gerne på besøg. smiley Er desuden opvokset med børn i alderen 15 år til 2 måneder, og ELSKER børn..

For en god ordens skyld må jeg hellere nævne at Dusty kun kommer ud i sele, spiser Royal Canin foder, aldrig har fejlet noget, bliver vaccineret hvert år, chippet og øremærket, og har hverken haft lopper eller orm.. smiley Så ingen smittefare ved at få besøg af ham.. smiley

Vi bor i 7600 Struer, og kigger gerne forbi nærområdet, hvis nogen har lyst til besøg, nus og ubetinget kærlighed.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøgs-"ven", tilbydes.. :)
Kommentér på:
Besøgs-"ven", tilbydes.. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce