{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det??
  • #1   14. mar 2009 Hejsa
    Jamen jeg er 26+1 idag og det går fint:-D

havde kun taget 5,5 kg til min 24 ugers undersøgelse, så det var fint:-)

Og så har vi til MD scanningen fået at vide at vi venter os en dreng...blev scannet 2 gange med 14 dages mellemrum,da dem der scannede første gang ikke kunne få det billede af hjertet de ville have,så for at være110% sikker på alt var ok fik jeg en scanning
    mere....alt så fint ud, og begge gange sagde de en dreng:-)

Og nu er jeg begyndt at tælle ned til barsel..... 24 arbejdsdage tilbage:-D

• #2   15. mar 2009 Ihhh hvor dejligt, Anja:D Bliver da skønt med barsel - jeg er på barsel og nyder tiden med Alexander! Men hvor går tiden bare stærkt.. Han er allerede blevet 4mdr!

Har I så fundet et navn??

• #3   24. mar 2009 Jeg glæder mig også:-)

Skal så lige flytte 18 dage før termin også...puha...men det bliver godt med mere plads....

Ja vi har valgt navnet Malthe:-)

• #4   24. mar 2009 Sikke et lækkert navn, det er jeg rigtig vild med:D
    Vi har boet i en toværelses i lang tid og der er sq lidt trængt.. så vi flytter heldigvis snart i noget større!

Husk at opdatere når guldklumpen er født:D

• #5   25. mar 2009 Ja jeg synes også det er et godt navn...hehe det er mig der har valgt...aftalen var en pige så skulle kæresten vælge og dreng så måtte jeg....selvfølgelig med den andens accept:-D

Ja her er allerede trængt da vi har 2 hunde og en kat, og alt for mange ting.....så en 4 værelses kunne ikke være bedre....og hehe ja når det er så tæt på termin så kan jeg "desværre" ikke hjælpe med at slæbe smiley

Skal nok prøve at huske at opdatere:-)

• #6   25. mar 2009 hehe nej du har en rigtig god undskyldning:D Håber I når på plads inden bettemanden kommer... hehe! ellers når I det nok!

• #7   26. mar 2009 hehe ja....
    mon ikke vi når det....bare stue og soveværelset er på plads først så skal det andet nok nåes inden:-)

Kommentér på:
Hvordan går det??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce