{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Citater - Dyrebeskyttelse {{forumTopicSubject}}

At dræbe et dyr for at lave en frakke er en synd. Det er ikke meningen og vi har ikke ret til at gøre det. En kvinde vinder status, når hun nægter at se noget dræbt for at kunne tage det på. Da er hun virkelig smuk.
Doris Day

Den religiøse ærefrygt for det, der er iblandt os, omfatter også dyreverdenen og pålægger mennesket pligt til at ære og skåne de under ham stående skabninger.
Johann Wolfgang von Goethe

Gud ønsker, at vi hjælper dyrene, når de har hjælp behov. Ethvert væsen i nød har samme ret til beskyttelse. Ikke blot barmhjertighed, medlidenhed, ret og beskyttelse har man forlangt for dyrene, men også taknemmelighed og gøren godt igen.
Frans af Assisi

Ingen har i virkeligheden brug for en minkpels i denne verden - undtagen minken.
Glenda Jackson

Jeg ved bestemt, at jeg hellere ville lide den mest smertefulde død end lade en eneste hund eller en eneste kat martre for at spare mig nogle smerter.
Robert Browning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citater - Dyrebeskyttelse
  • #1   24. feb 2009 er enig med de menesker..
    der er ingen grund til at vi dræber dyr for at holde os varme.. der er så mange andre alternativer...
    -hørte også om en mand som hande dræbt alle hans skovkatte for at lave en spicel pelsfrakke til sin kone! den slags er bestemt ikke iorden.. kender også en der ejer en minkfarm, har kun været der en gang.. det er frygteligt at se alle de dyr som for os kun har et formål. og det er at blive avlet for at blive dræbt ... det er frygteligt...

• #2   24. feb 2009 Ja, det er ganske forfærdeligt! Netop fordi at vi sagtens, i hvert fald her i Vesten godt kan lave tøj der varmer uden brug af pels fra dyr....og det er en skam, at det hos nogle kvinder stadig har en vis status, hvis man bære feks minkpels....

• #3   24. feb 2009 jeg har ingen respekt for nogle der bærer en pels.. det er unødvendigt mord .. smiley
    syntes ikke at vi kan tillade os at sætte liv i denne verden for bare at dræbe det igen.. når det ikke er nødvendigt for vores overlevelse....

Kommentér på:
Citater - Dyrebeskyttelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce