1.420 visninger
|
Oprettet:
Smart kattelem! {{forumTopicSubject}}
Den personlige kattelem har eksisteret længe, men har indtil nu været afhængig af, at din kat skulle gå med halsbånd.
Skulle du have fået chipmærket din kat, findes der nu en mere behagelig løsning! Pet Porte har lavet en lem, der byder velkommen ud fra kattens chipnummer. Frygt ej, hvis du skulle have mere end een kat - lemmen kan holde styr på helt op til 12.
Køb den eller læs mere på hjemmesiden www.petporte.com
OBS: Da det ikke er alle chipmærker der virker med kattelemmen, bør du prøve dit nummer af før du bestiller!
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Jeg ved min mor har en kattelem, hvor de har halsbånd på - for hun har rigtig mange katte der kommer til hende, og nu kan de ikke længere bare rende ind. Nu er det kun hendes egne der kan komme ind og ud. Så kan man stille kattelemmen efter hvem af kattene der skal have lov at komme ud - hvis f.eks en af dem skal dyrlægen....det er ret smart.
Ved ikke lige med den her - "faldt" bare lige over den og tænkte jeg ville skrive det herinde :o)
Kunne også være at der var nogle herinde, som har den og kunne fortælle lidt mere om den :o)
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Så ved jeg ikke hvordan de gør - mon ikke de så har bestemte nr der kan bruges til den "smarte kattelem" . Altså at de ved hvilke nr der kan bruges, hvis man skal have chippet sin kat netop pga en sådan kattelem?
Smart kattelem!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside